Takie tam...

in #steemit6 years ago (edited)

o_tobie_marze_i_snie_2816.jpg

Ostatnio ci mówiłam, że mi się śniłeś, trzy razy w ciagu jednego tygodnia. Dzisiaj w nocy też mi się śniłes. W wielkim skrócie, byliśmy szczęsliwi. Według sennika: "Znaczenie snu eks zmienia się też w zależności od kontekstu snu. Kiedy były chłopak nas w nim przytula czy pociesza, oznacza to, że nie wszystko może być stracone i obie strony żywią do siebie jeszcze uczucie."

Niedawno śniła mi się mała żaba. W senniku arabskim oznacza "Jeśli we śnie widzisz żabę, wieszczy Ci to zgodę, dobre dochody, a także powodzenie w pracy i w miłości."

zamykam_oczy_znow_spotykam_ciebie_we_snie_14399.jpg

Smutno mi bo w pamięci mam Twoje słowa: "Pogodzimy się?", "Chce z Tobą spędzać więcej czasu", "Będziemy więcej razem robić rzeczy" i inne.
Tak samo w głowie mam cały czas co mi w pamiętniku napisałeś, że to nie uzależnienie, (...) że to uczucie spokoju i noepojętej radości, wielka siła tęsknoty, pragnienia bliskości (...).

Mocno też mnie zabolało jak ostatnio pisaliśmy co mi zarzuciłeś że nie byłam z Tobą szczęsliwa... Masochistką nie jestem... Jakbym nie była to bym nie walczyła, nie rozmawiała i się nie starała....

Tak chciałam z Tobą obejrzeć wszystkie części harrego potera, bo wiem że go lubisz, bo mówiłeś. Tak się składa że nigdy nie oglądałam, może jakieś urywki jakieś części, ale tam jest za dużo dziwnych stworzeń że się bałam... Tak, to bym mogła się do Ciebie wtedy przytulić...
Tak samo lubisz piratów z karaibów, za jakiś czas chciałam znowu je obejrzeć, bo w sumie fajne było....
Nie wiem czy ci mówiłąm, ale jak dochodziłam do siebie po zabiegu wycięcia migdałków to w soboty iniedziele z samego rana, bodajze od 6 leciały 2 odcinki piratów, z czego pierwszy był powtórką wcześniejszego dnia. I chyba tak z 3 weekendy spędziłam...

kurrwa_zabolalo_mowiles_ze_zrobisz_wszystko_zeby_495.jpg

Nie wyobrażam sobie teraz Halloween, Świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra bez Ciebie...

Dzisiaj poszłam na integrację grupową, ale ja siedziałam przy soczku bo źle się czuję i nie wiem czy jakiś lekarstw nie będe brała. I tam była jedna dziewczyna co w tym roku ślub brała, i ogólnie były tak jakby dwie grupki i ta dziewczyna była w innej niż ja, i obok niej dziewczyna coś usłyszała o męzu i powiedziałą ze fajnie by było mieć itp. i tak przez nich zszedł temat na temat oświadczyn itp i wtedy mi tak smutno mi się zrobiło i oczy mi się zaszkliły, ledwo co od płaczu się powstrzymałąm....

Tak bardzo marzyłam wstawić zdjęcie z podpisem "moje serce nie do wzięcia już znalazło swego księcia". Od tak dawno o tym marzyłam :(