To nie było to?

in #steemit5 years ago (edited)

50411423_407758069766995_6764735243963334656_n.jpg

Jak bardzo bym chciala Ci właśnie napisać jak bardzo Cię kocham, jak mi na Tobie zależy. Co własnie się dzieje w moim życiu. Jak ja bardzo wciąż przeżywam nasze zerwanie. Jak bardzo bym chciała zobaczyć sms-a, albo usłyszeć chociaż przez telefon "Jezu jaki ja głupi byłem, wybacz mi i prosze wróć do mnie"... Jak ja o tym marze.... Co noc tule miśka od Ciebie i poduszke serduszko i rozpamiętuje nasze wszystkie wspólne dni... O tym jak byliśmy szczęśliwi, jak dobrze nam razem było... Raby jak ja Cie kochałam i nadal kocham....
Od paru dni non stop katuje jedną piosenke.... Pomijając że rycze pisząc to...

50843305_246314086265635_3197439354704232448_n.jpg

Jak ta piosenka mocno oddaje co teraz czuje, co przechodzę właśnie... W bardzo dużej mierze.... I też często rycze przy niej....
Magdalena Femme "To nie było to"

"Często do nas mówi ktoś
„Popatrz komu dajesz dłoń
Na najgorsze gotów bądź”

BYŁAM...

Byłeś silny, ja już mniej
Zapatrzona w piękny sen
Nie zdążyłam wstać, bo dalej..

ŚNIŁAM...

A Ty, gdy powinniśmy podtrzymać ten mur,
tak po prostu odchodzisz ! Stój !
Albo idź...i wszystkim mów dziś... jak ja...

Jak ja Cię kochałam
I jak dziś umieram
Jak byłam szczęśliwa
Szczęśliwa do teraz...
Krzycz stojąc na dachu
Zapisz to na niebie
Poniż mnie raz jeszcze
Wszystkim chcesz powiedzieć, że...
To nie było to...
Nie było to...
Nie było to...
To nie to

Miłość się nie kończy dziś,
Nie odchodzi kiedy chcesz,
Zdrada boli, nie mów nic więcej

WIESZ, ŻE...

Byłeś wszystkim tym co mam,
Chciałam w tej iluzji trwać,
Zlepić ten nasz „domek z kart”

JESZCZE...

A Ty, gdy powinniśmy podtrzymać ten mur,
tak po prostu odchodzisz ! Stój !
Albo idź...i wszystkim mów dziś... jak ja...

Jak ja Cię kochałam
I jak dziś umieram
Jak byłam szczęśliwa
Szczęśliwa... do teraz...
Krzycz stojąc na dachu
Zapisz to na niebie
Poniż mnie raz jeszcze
Wszystkim chcesz powiedzieć, że...
To nie było to...
Nie było to...
Nie było to...
To nie to

Często do nas mówi ktoś
„Popatrz komu dajesz dłoń
Na najgorsze gotów bądź”

BYŁAM...

Jak ja Cię kochałam
I jak dziś umieram
Jak byłam szczęśliwa
Szczęśliwa... do teraz...
Krzycz stojąc na dachu
Zapisz to na niebie
Poniż mnie raz jeszcze
Wszystkim chcesz powiedzieć, że...
To nie było to...
Nie było to...
Nie było to...
To nie to

To nie było to...
Nie było to...
Nie było to...
To nie to."

51018132_2058120244267963_8757947953068376064_n.jpg

Pamiętasz tego sms-a? Kiedy go wysłałeś i co w nim pisałeś?
Też chciałaby i nadal chce abyśmy byli szczęśliwi, żebyśmy się rozumieli, nie robili na złość. Dalej tworzyli ten rozdział, który bardzo wolno się zamka... Pamiętasz jak mówiłeś, że nigdy Cię nie zostawię? Pamiętasz jak planowałeś, abyśmy poszli poziom dalej? Ja wszystko pamiętam co mówiłeś, co napisałeś, co obiecałeś...
Chciałam być w Twoim życiu, zajmować równie ważne miejsce w twoim życiu. Nigdy nie chciałam nim kierować, wymuszać różne rzeczy na Tobie, bo wiem że byłbyś nieszczęśliwy... Zawsze mogłeś na mnie liczyć i pewnie nawet teraz jakbyś zadzwonił z pomocą, napewno bym nie zosawiła Cię samego z tym..... Nadal Cię kocham i mocno tęsknie, a Ty?
Nawet nie wjesz jak mi Ciebie brakuje! 😔

Sort:  

Congratulations @m-mikolajczakk! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 30 posts. Your next target is to reach 40 posts.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Przeczytałem to i kilka poprzednich, znalazłem nawet tego "Mr T" i powiem Ci dziewczyno, że nie rozumiem. Biorąc pod uwagę urodę stać Cie na kogoś bardziej urodziwego. Biorąc pod uwagę Twoje i Jego wypowiedzi stać Cie na kogoś bardziej ogarniętego życiowo. Przestań słuchać dołującej muzyki, nie wchodź na strony z tymi "miłosnymi banałami" weź sie w garść, Twoje życie miłosne dopiero się zaczyna...