Zakładamy konto Steem [Poradnik dla zielonych!]

in #steemit6 years ago (edited)

Dołączenie do społeczności Steemit jak wszędzie trzeba rozpocząć od rejestracji.
Sam proces jest bardzo prosty, mimo to niektórzy i tak maja z tym problem dlatego postanowiłem opisać wszystko krok po kroku
(Rejestrację najlepiej przeprowadzić z komputera, na telefonie czasem występują komplikacje.)

Po wejściu na główną stronę Streemit przechodzimy w zakładkę Sign up.

1.Naszym oczom ukaże się pole w którym należy uzupełnić nazwę użytkownika

  1. Podajemy adres e-mail

  1. Wybieramy kraj i podajemy swój numer telefonu.

4.Na podany numer wysyłany jest SMS zawierający 5-cyfrowy kod, który wpisujemy.

  1. Kolejnym krokiem jest zalogowanie się na podany wcześniej adres e-mail.
    Ja znalazłem e-mail potwierdzający w zakładce "Powiadomienia", w razie gdyby jednak go tam nie było sprawdź zakładkę "Spam".

6.Po kliknięciu w link potwierdzający czekamy na kolejną wiadomość od zespołu Steemit, która wygląda następująco.

Nasze konto zostało potwierdzone.

Pamiętaj o skopiowaniu 52-znakowego hasła, które składa się z cyfr oraz małych i dużych liter.
Będzie Ci ono potrzebne do zalogowania się na Twoje konto, oraz potwierdzenia wszystkich transakcji !.


Życzę powodzenia, a jeśli ten post w jakiś sposób Ci pomógł zachęcam do pozostawienia Upvote.
Pozdrawiam.!

Sort:  

Powtórz może dużymi literami, żeby to hasło 52 znakowe zapisać w 10 miejscach, na pendrajw, w moje dokumenty, wydrukować i ZA ŻADNE SKARBY NIE ZGUBIĆ! Bo już tego hasła nie odzyskasz, przepadnie konto itp.

Zrobione:)

Hasło jest bardzo ważne, należy go strzec jak oka w głowie bo jest potrzebne nie tylko do logowania na konto Steemit ale także np do wymiany SBD na STEEM na wewnętrznej giełdzie Steemit jak i podczas transferu dla innego użytkownika.

Poprawione :)

Uwaga z mojej strony - de facto to jest "zakładanie konta na Steem przy pomocy Steemit". Pamiętaj, że Steemit to tylko jeden z wielu frontendów do blockchaina Steem :)

Zmienione, dzięki za uwagę :) Do pozostałych frontendów również dojdziemy.

Bardzo dobry poradnik. Ja tylko mogę dodać od siebie, na podstawie swoich doświadczeń, że lepiej dokonać tej rejestracji na komputerze niż na smartfonie (nie wiem jak jest na tabletach). Ponieważ po podaniu numeru telefonu cofało mnie do początku rejestracji, a na kompie poszło bez problemów.

Oczywiście zostawiam upvote :)

Dzięki wielkie. Dziękuję, że zwróciłeś uwagę że lepiej rejestrować się na komputerze. Wprowadziłem również to do postu, aby oszczędzić nowym osobom komplikacji podczas zakładania konta.:)