Handmade Bracelet

in #steempress5 years ago

Son bir iki yıldır sağdan soldan aldığım malzemeleri kullanarak kendi tasarımım olan bileklikler yapmaya başlamıştım, son dönemlerde bu hobiye yoğunluk yüzünden ara vermek durumunda kaldım. Son zamanlarda yine fazla yoğun olmayan günler geçiriyorum ve bu hobiye eskisi gibi ağırlık vermek istiyorum, bu platform üzerinden de sizlerle yaptığım yeni modelleri paylaşıp yapım aşamalarını ve kullandığım malzemeleri açıklayıcı bir dille yazarak bu işe merakı olan ya da kendi bilekliğini kendisi yapmak isteyenlere yardımcı olmaya çalışacağım.

https://www.instagram.com/estarconcept/ adresi bana aittir ve geçmiş de yapmış olduğum modelleri genellikle bu sayfa üzerinden takipçiler ile paylaşıp bir takım siparişleri alırdım şimdi yine yeni modelleri buraya yükleyip sayfayı canlandıracağım. Aynı zamanda yapmış olduğum bilekliklerin yapımını gösteren videolarında yine steemit platformuna bağlı Dtube kanalıma yükleyeceğim oradan da takip edebilirsiniz.




 


Posted from my blog with SteemPress : http://kalvasblog.net/handmade-bracelet/

Sort:  

senmi yapıyon enes başkan bunları HELALİNDEN 30 40 LİRAYA OKUTURSUN BUNLARI

10 parmağımızda 10 marifet kardeşim :D

This looks really well made!

Posted using Partiko Android

thx bro!

Of course!

Have you tried Partiko? It's a fast and beautiful mobile app for Steem, you can earn Partiko Points and convert them into upvotes!

Posted using Partiko Android