Sekriphaija (Part 04)

in #story6 years ago

Me_river.jpg

Katie txokolatea ekarriko dut nire Julie Babu-ra. Babu maite nire txokolatea jaten. Badakizu bihar jan nuen txokolatea eta Julie me uprooted eta papera handi bat eman zidan. Ez dakit zer bakea aurkitu dudan. Orduz geroztik beti izan dut Julie rekin pappi bat eman ahal izateko. Munduari buruz entzun ondoren bularraren tonua hautsi egin zen. Zirudien iruditu zitzaidan data bat eman zidan data moztu batekin.

Eta liburua bizkarrean dut. Eta Munnan honetan ez dago fedea. Salaa zenbaki bakarra. Egin zer esaten duten. Orain klase guztiak irakurtzen dira? Esan nion zerbait kontatu baino lehen eta esan zidan eta nire Julie begiratuz gero izter baten izenean zigarro bati buruz hitz egin beharko zenuke eta neskak nahastea esaten didate.

Zure ideiak daude eta zenbat egiten duzun eta badakit nola nagoen. Beraz care flower. Julie nagoenean zuretzat hobe nago. Utzi nazazu zurekin Julie bezalako neure burua egin nahi dut. Munna nirekin joan zen nirekin irribarre deabruzkoarekin abestia kantatzeko.

Munna gauza horiek esaten ari zenean marra bat eman nahi izan zion. Pola arriskutsu gehiegi. Nire izenean zerbait esaten badu egin nire ama. Eta nire ama sinesten dut eta ni eskertzen dizut. Beraz ez dut beste ezer esan. Eta Girl friend-en neska-laguna dioen bezainbatean. Julie ez da mutil lagun bat egiten beraz ez da hainbeste pentsatzen. Ez dut besarkatu musu bat kalteen pentsatzeaz? Gogoan lasaitzen dut eta etxera oinez hasi.

Sort:  

Congratulations @atiqadnan! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published
You published 4 posts in one day
You published a post every day of the week

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!