Sekriphaija (part 05)

in #story6 years ago


Image Source

Nire ohean etzanda nengoen. Julie Ah! Zer izen atsegina? Badirudi itxura goxoa izena ere gozoa da. Arratsaldean sabaian zutik nengoenean telefonora dei egin nuen. Baina ez nuen telefonoa jaso. Sabaian zutik nengoen arratsaldean telefonoz deitu nuen baina ez nuen telefonoa jaso. Orain badakit, ordainagiria jasotzen duzunean, pixka bat oinez egingo dut. Huha! Eraztun. Berarekin oinez ari nintzen. Luccha kontatu diot atzo gogoratzen dut.

La nilarekin ia bi egunetan ez komunikatu. Gaur egun bizar bat dut teilatuan. Garai hartan Sapphirek esan zuen - Ez al nauzu ikusten ez nazazu betetzen zergatik? Zer egin nahi duzu? Nire gfa hartzen al duzu? Eta zer da patata-lapurra? Ez deitu patata lapur bat. Zorionekoa naiz gf hamu i huh bidaltzeko gehiago zatoz patata lapurrak zer esan nahi duen? Patata patata-lapurra ere zara

Ikusi amuletsek ez dute atseginak? Berriro ere esateko erabiltzen nuen? Hori ez da zure gelara. Ni niri hil nahi al duzu? Nire eskua apurtu egingo dut eta beat. Beno esaten didazuna gaueko 24 orduetan eta hogeita lau orduetan? Zer da teilatuan eztia egun osoan zehar lo egin behar duzula? Nork esan zidan teilatuan nago hogeita lau orduz? Nork berriro?Aunty esaten ari da. Eta zu zatoz eta teilatuan sartu nintzen. Beraz izebak ez zuen ezer faltsurik esan.

Orain kontatu zure teilatuaren sekretua? Nila esan nion lagunak ez zuen egun hori esan neska bat zapaldu dut? Zer arraio da? Zein da zure teilatuaren arteko erlazioa? Oi astoa eta Munnadeko etxean dago. Eta arratsaldean teilatuan zegoen. Beraz teilatuan ere ikusi nuen. Begiak ditugu begietan. Eta agian abestia ikusi nuen nire buruan. Ulertzen dut. Zer abesten du abesten?