Sekriphaija (Part 06)

in #story6 years ago

Janu.jpg

Hey song hori? Gogoan dut hori eta bai hainbeste gauza nire begietan ez esan zergatik? Ez galdu orduan. Ha ha ha salla zezenak ez du udazkenean lacako mutiko bat pentsatzen. Ala ezin du bere teilatuaren argitan etorri. Ez al dakizu Julie zurea bezalakoa? Oh, bere izena Julie da? Izena oso ederra da. Baina ez ezazu zurekin joan. Beraz zer entzuten du nirekin? Joan itzala zuhaitzaren ertzean. Shali haramy petite tiffin boxerrek Nilarekin borroka egin zuen.

Ez nuen axola bere eskuan tiffin kutxa bat zuela. Esan nion tiffin kutxa zure eskuan zabiltzala? Oh. Fideoak prestatzen ari naiz arratsaldean. Ekarri buttek ez zuen hitz egin. Aurretik esaten dizuet hainbeste? Fakturak eskuan daukazu ahah. Ez lotu. Hau da zure gelatik jaten duzuna. Jokalari Khuli Juli da maite dugu aurretik orduan tonu ezazu. Eat hand noodles.

Huh da nire besoak bere heldulekuak jan egin da. Jaten duzuna ez nuen gehiago hitz egin eta Nilara eskutik tiffin kutxa jaten hasi zen. Nire lagun ona izan da gaur egun. Stay eta palmondoa edan. Jaten duzu ez dut palmondoa hitz egiten. Ados nago hitz bat beraz zer zertan datza? Zer egin dezakezun ezer egosten duzu? Hanuman ram kapera zara hain ha ha ha. Lagun bat jaten al duzu? Jan ez dut jaten hanuman?

Ez gezurra erabat. Ez zara khasni bai, elikatzen ari naiz. Ez lagunak jaten baina baietz esan duzu? Haa gertatu da? Hummed asto bat da. Zure emaztea astoa gero Nila elikatu nituen. Bat-batean batailak besarkatu ninduten eta oihuka hasi nintzen. Galdetu zergatik lagun hau Kanatechez latak? Zein da zurea?