Sekriphaija (Part 07)

in #story6 years ago (edited)

Meee_Park.jpg

Gero Nila elikatu nituen. Bat-batean batailak besarkatu ninduten eta oihuka hasi nintzen. Galdetu zergatik lagun hau Kanatechez latak? Zein da zurea? Zeure buruari negar egiten ari zara. Ez duzu ezer ulertzen? Niretzat baliabideak zer egiten ari naiz berriro? Zer ulertzen dut? Zure burua zezen bat hayhi zara. Zezenak ez nuke asko gustatzen brilliant ez errautsa Borroka borrokatuko al du? Jaitsi gaitezen. Eta nire etxean Joan behar da ez dut zurekin argudiatu. Beno goazen. Nila jaitsi nintzen.

Orduan borroka bat borrokatu zen. Nila ez zait gustatzen. Garai hartan borrokan ari nintzen berarekin. Eta nire lagunik onena Nila bezalako neska atsegina eta zortea ez zen beste inor nire begietan. Hala ere arratsaldez joan eta etxera joan zen. Julie-ren hitzak etzanda ari naiz pentsatzen. Galdetzen dut nola hedatu.

Istilurik gertatu eta bi egun lehenago. Julie bakarrik ikusi nuenean ikusi nuen. Julie ikusi eta gero atzean oinez jarraitu nion. Pixka bat hitz egitea. Galdetzen didate harekin hitz egitea. Ezagutzen dut with. Aste bat besterik ez nion ikusiko baina ez zegoen hitz egiteko edo hitz egiteko ausardia. Beraz gaur egun ezin dut hitz egin. Julie rickshaw zutik dago. Aukera hau aukera bat da berarekin hitz egin dezakezu.

Sort:  

No entiendo la historia...? perdona mi ignorancia...