Sekriphaija (Part 08)

in #story6 years ago

Janu.jpg

Azkar hazten hasi nintzen egin nuen. Julie rickshaw iritsi aurretik hura iritsiko naiz. Modu horretan oinez ari nintzen. Orduan bakarrik zen arriskua. Julie ez zen nire ondoan iritsi. Bi hijras gelditu nintzen nire bidea eta nire sabela lehortu egin zen. Ala gogoan dela uste dut gorde nire egun hau gorde niri honetatik. Haietako bat esan nion heroi hau nora zoazen? Zergatik hain azkar? Ez ikusi Rita Allah!

Hijraat izeneko Rita aldetik nire masaila arrastatu zuen baietz esan zuen. Sheilak sagaratu zuen. Gordinik jan nahi dut. Behera bota eta esan zidaten gauza hauek? Gero Rita berriro esan zuen shila hau lotsatia eta lotsatia dela. Pena gorria bihurtu da. Oraingo honetan Sheela esan zuen barre lotsagarria dela. Heroi hau ez da zu edo ni pentsatzen gaur jolastu egingo naiz Rita-k esan zuen Sheela pasha hau jotzen ari dela eta ez zaituztet ikusi nahi.

Jokatuko dut zer dira jateko hobbies? Hau nire heroia da nire semearen partea ez zait axola. Rita eta Sheela hasi ninduten. Norbaitek galtzak bota zituen jantzita eta ia lotsatu nintzen. Julie begiratu eta rickshaw begiratu joan egin da. Ala ray aukera apur bat da gaur ezin nuen hitz egin. Sheela eta Rita hamalau tribu erreskatatu ahal izan genituen.

Sheela orduan besarkatu ninduen eta oinez hasi nintzen. Ez dut berarekin joan nahi. Bat-batean nago Sheela Apu esan nion ehun rupees ematen dizkidazu? Sheela esan zidan zer esaten ari zaren? Esadazu, zergatik deitzen didazu arreba?