Sekriphaija (part 09)

in #story6 years ago (edited)


Image Source

Ez dakit zer esan. Inguruko lore-dendako ipurdiek lore lepokoa ekarri zuten eta esan zidaten, lore-sorta ekarri zidaten joan. Hori da nire lepoan jarri dudana. Sheela nire hatz txikia erakutsi nuenean, esan zuen - Sheela apu larrialdi bat izan behar dut. Utzi nazazu? Beno utzi zurekin baina ez dakit nola utzi bakarrik. Sheela ondoan oinez hurbiltzen ari naiz pixka bat. Sheela apur batean etzanda ikusi nuen. Hasi bezain laster lasterka hasi nintzen.

Sheela shila atzetik non uzten du pertsona hori? Baina nor nork entzun dezake? Ez naiz nuen zuzen begiratu eta zuzen ibili zen. Irekita gelditzeko gure etxearen ondoan gelditu ginen. Wow! ez bizirauteko. Nila etxean nago atean eserita. Arnasa hartu dut Nila bizitza inoiz ez da hain ozenki exekutatu. Behera kentzen eta begiei begiratzen diegula ikusten dut urdina gure etxera etortzen dela. Amatista zatoz nirekin eta kontatu zer nolako kondentsazio izan daiteke? Zer gertatu da tor?

Arnasa apur bat esan nuen eta ez esan lagun. Gaur azraelen eskuetara erori nintzen. Zer esan nahi du horrek? Zertan zabiltza eroa? Zer gertatu da? Esadazu irekita? Orduan dena gertatu zait urdina esan nion. Nila barrez barre egiten entzun ondoren. Bere irribarre ikusita nire ahotsa haserre dago. Nola barre egiten duzu nire arriskuei buruzko albisteak? Nila barreak barrei esan zidaten baina dibertigarria izan dut. Nik debekatutako amona hartuko dut baina?

Zurekin haserre zaude? OK ezin izan duzu Sheela zenbakia aurkitu? Ray da okerreko jendea egiten? Baina esango dizudan guztia entzuten eta ulertzen dut Sheela-rekin nagoen bezainbatean. Ez zaitez nirekin haserretzen ezta? Hey guys got haserre eta galdu dut zure zortea eguna. Nila kidding egiten al duzu? Ha ha ah. Ezin diot dibertigarria izan zurekin? Nila oinazan haserretu nintzen eta pixka bat gehiago esan nuen honi buruz eta zer da? Zein partekatzen zuen fionini Hemen nago.