Sekriphaija (Part 10)

in #story6 years ago
Image Source

Nila eta etxea barrutik irten ondoren haserretu egin nintzen. Aukera txiki bat lortzen baduzu nirekin itsatsiko zara. Gelan nago iritsi eta jaitsi zen. Sarritan sheela horren aurpegia begiaren aurrean isurtzen da. Zer da lotsa lotsagarria da haramita nire kamiseta arrastaka eta kamiseta bota zuela? Luck nire lungi jantzita ari da ez zegoen gero suntsitu egingo litzateke. Nire lungi eta pentsamenduak ateratzeko pentsatu nuen. Bi aurpegira estali nituen. Nire nahia bi lepoko bi halako bi egitean bi dira.

Baina ez dut berriro hilko. Arriskutsuak dira. Julie ez nintzen joan istilu honen ia aste baterako. Soilik teilatuan ikusi. Ezin nuen haren beldur izan. Beldurra ezagutzen al duzu? Egun horretan gertakari hori ikusten badut eta horri buruz hitz egiten badizu hitz horri buruz hitz egiten badut orduan lotsa izango dut. Nire gogaitua eta nire buruaren hitzak ezin dut inolaz ere esan.

Pena apur bat gehiago daukat berriro. Ez nintzen beldurra bakarrik. Astebete geroago Nila etxera joan nintzen. Nire amak paes egosi zuen beraz ama esan zidan dirua Nila irabazi zuela. Ni naiz ez dut nahi ama amaren insistentziara iristeko. Galdetu nion petitei deitu baina ezin izan zuen lanik egin. Zein da gizonaren lana? Hau esanda shakini alaba gorteak debekatuta dago Nila etxearen bila zebilela.

Etxetik atera eta nire istripua ikusi nuen Julie eta Munna eskuetan eusten zidaten eta zer egin. Eta barrez barre. Julie-ren irribarre liluratuta nengoen baina izugarrizko gogortasuna lortu nuenean shala Munna eskua luzatzen ari zitzaidala ikusi nuen. Munnak bat-batean begiratu egin nion eta irribarre txukuna eman nion. Orduan eskuetariko batek Julie-ren gerrira besarkatu zuen. Munna gerrian salto egin eta nire bularra negar egin zuen.

Sort:  

nice picture

Thank you.