Sekriphaija (Part 14)

in #story6 years ago

Janu.jpg

Errespetatzen al didazu? Ikwala banbua atzean esanez anaia zauritu egin zen? Haramiri Haramy Munnanen aitaren haserre nago. Hauxe da anaia zergatik mutil gazte bat egin nuen adin honetan? Ez al da mutiko alaba? Eta banaiichisa banaya mutikoa ez zen kaida txikia ikasten? Karim osaba tea garbitu nuen. Munna berriro hasi zen, Baina badakizu zer gertatu zen gau hartan? Zer gertatu zen?

Nola esaten duzu hori? Big lotsa esango dizut Julie Apuri kontatuko dizut nire istorioa gauez. Denbora joan da. Julie Apuren musu bat hartu nuen eta musu bat hartu nuen. Nire urdaila okerragoa izan zen ezpainetako gehiago jaten nuelako. Ez zitzaien urdaila hozka egin ezin al da hiltzen? Beraz ez nuen berriro entzun. Ez ahaztu Ala pertsona guztiek ez dituztela eroriko gazte hau Munna idiotsen buruan? Benna zaude benetan?

Zer da egia? 100% egia Jakina nahiz eta ez baduzu uste ona da. Horrelako zaborrak naiz. Nire Jan zain dago. Hartu etxera. Gozoa khabo Sweet khabo ray Munnak nire begien aurrean khobi gozoa abestu zuen. Munna Julie-ren eskutik heldu eta begiratu eta begiratu nion. Beldur naiz beldur naiz. Munnak zer esan duen entzuten badizu entzun iezadazue. Jalaya songa janztea orain higadura nahi dut.

Benetan nire zakila erretzen ari delako. Bapparaj heroia bera dela dirudi. Nila etxera joan nintzen Niladeko kutxa batekin eta nire eskuan Nilad etxe batekin. Nila gelara joaten naiz eta etzan. Ikusten nau sagek esan zuen - Zure laguna arrain lehorra bezala ikusten al duzu? Zein da zurea? Zer da lagunak izateko? Amaia naiz zein da bizitza hau bizi ahal izateko? Bidi bat baduzu ondoren bidi txiki bat jaten duzu.

Sort:  

You got a 5.30% upvote from @upmewhale courtesy of @atiqadnan!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

Congratulations @atiqadnan! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received
You published 4 posts in one day

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!