Sekriphaija (Part 15)

in #story6 years ago


Image Source

Kuti latithi khavi you? Nerbio ahuntza ahuntz jan dut? Hartu hankak lagun. Jan paisa joan naiz etxera. Hey murray buruzagia hemen. Sapphire jaten ari da eta haren ondoan eserita nago. Askotan Munna belarriak jotzen. Badirudi bi belarri hautsi dituztela. Baina belarria mozten badut belarria moztuko nuke. Zafirozko pastelak jaten ondoren esan zidan - zer gertatu zen? Nire lagun harami Munna salah nire Julie musu eman nion.

Beraz zer gertatu da neska musu bat musukatzen edo ez. Eta ez esan musu hori ez esan haparama pappi deitzen zaio haurrek musu bat ematen badute masailan,orduan pappi kontatzen du. Mantendu zure papy. Eta txarrena ez da gutxien. Duela aspaldi izan da. Zutabe hau baldin baduzu ezin duzu ni entzun. Beno ez didazu entzun. Joan nintzen nilo etxetik etorri nintzen zafiroa esaten ari nintzen pixka bat entzun nuen.

Haramiten hitzetan haserre zergatik ez duzu haserretzen? Nire gorputza haserretzen da. Erabatekoa da Munna haurtxoa Munna dela. Bugle bat lortu nuen behin. Ondoren gorputza nire egunkarietarako zorrotz dago. Egun batzuk pasatu ondoren. Orain askotan Julie-rekin hitz egiten da. Ikusi da baina ez da maitasuna esaten. Ezin dut gauza hori ere esan. Zergatik badakit lepoan barrutik itsatsita dagoela? Eta gero ez dago hitzik eztarriarekin.

Nila mama etxera joango naiz ordura arte tren geltokia emateko. Nila trenean bota ondoren etxera itzuliko naiz. Zafiro ordea behin eta berriz esaten dio bere amaren etxera berarekin baina ez dut joan egingo. Ez dut Julie ikusi Nela nagoenean. Ez dut beste une batean esan nahi.

Sort:  

This post has received a $27.27 % upvote from @siditech thanks to: @atiqadnan.
Here's a banana! banana-small.png

You got a 12.20% upvote from @joeparys! Thank you for your support of our services. To continue your support, please follow and delegate Steem power to @joeparys for daily steem and steem dollar payouts!