Sekriphaija (Part 17)

in #story6 years ago

Meee_Park.jpg

Orduan egun horretan balley can nire neska lagun Julie aurrean jartzen al naiz? Aurretik GF( Girl Friend) ray zurekin sartu nintzen. Dibertigarria nintzen. Eta mantentzen duzu? Ez nuen espero zure anaia olioa nire olioarekin jarraitzen dut oraindik. Hitler zen. Hunk big bada mundua goian egongo da. Bidaiatu egingo dizut bandar. Anaia sentitzen dut ez diat dibertigarria izan zurekin nola dibertigarria den jakiteko. Dibertigarria zarenean anaia txiki baten zigorra lortu behar duzu.

Begiratu eta ikusi nuen asko neska heldu da. Munna erakutsi ditut eta etxera datozen neskak ikusten dituzula esan dizu. Horrelako guztien aurrean eramango zaitut. Nola esango dut? Ifty anaiek ez dute lan hori egin. Nire ohorea hauts guztiarekin nahastuko da. Uste dut ez zaituztet zakarrak izango. Touregan ez dago fedea. Pistatxo oso bat zara. Anaia biliv me mesedez? Ikusi nau aldi berean.

Faltsuak ingelesez hitz egingo du. Ingelesa entzun eta ur edateko eskatu zion. Beno ados abestiaren hogei abesti horietako aurrean eta egin? Munna ahoa pergamino bat bezala esan zuen ezin al daiteke anaia txiki bat barkatuko? Oker ez badago hurrengo aldian, zigor hau eman. Ez al da hori ona izango? Nah ez zen gertatuko. Oker ez bazaizu berriro zigortzea arazoa da? Munna ez zen beste ezer esan. Munduari mintzo zitzaizkion txikiak gurekin etorri ziren.

Gelditu egin zituzten eta Munna hogei aldiz burutu zuten belarrian. Gero etxera bidali nuen. Munna zigorraz maila horretan poza aurkitu nuen. Bake pixka bat dirudi. Orduan etxera joan nintzen itsasontzi bat egiteko.

Sort:  

You got a 7.33% upvote from @upmewhale courtesy of @atiqadnan!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

You got a 21.43% upvote from @nado.bot courtesy of @atiqadnan!

Send at least 0.1 SBD to participate in bid and get upvote of 0%-100% with full voting power.