Sekriphaija (Part 21)

in #story6 years ago

Me_river.jpg

Nila berriro haserre zegoen eta mege joan zen. Gogoratzen al duzu? Nila Julie pixka bat hartu nuen nilo batera eramatea pentsatu nuen baina ez zen gehiago gertatu. Abdomenean haserrea asko dago. Gurasoek galera txiki bat dute? Shali ez da ulertzen pixka bat. Ez dut Bhoothnitta hitz egingo. Zintzilikatu berarekin nah ez da lo egingo. Eta epaimahaiak ilusioa du albisteak ezagutzeko. Ikusiko zaitut. Crash me orduan bere sekretua ekarri nuen.

Pentsatzen hasi ginen pentsatzen. Gero prest nengoen eta etxetik irten zen. Atarera joateko ezagutu Nila. Ikusi zidan eta esan zuen hanuman non sukarra gorputza hartzen duzu? Ikusi nire Julie. Ez duzu beraz nago maitasuneko gizona nirea da ezta? Nila begietara iritsi zen ura niri entzutean. Nila begien malkoak nire begietan ezkutatu ziren eta esan zidaten maitasunaren zarela. Gero ez zait gehiago behar ezta?

Hmm. Zertan ari zara? Ez nuen hitz bat entzun. Wow Ifty harrituta nengoen. Ez al duzu ezagutzen gaur arte? Beno ez nuen zure hitzik entzun? Pertsona orok entzuten du baina ez du entzuten. Ez al du entzun hori? Ba al dakizu zenbat entzuten edo mantentzen duzuen? Ez dakit. Ez dakizu ezer. Sapphire Julie maite dut ez duzu maite? Hori dela eta Julie-k albisteak ekartzeko adostu zuen.

Sapphire Nila aurpegian txapela moztu nion amaitu zenean. Oihukatzen eta garrasika ari naiz. Mina urdina da. Baina harrituta nago Sapphirek inoiz ez nau maneiatzen. Zafiro esan duzu txakurra zarela? Ez dut Julie maite nahi? Hey harami dena zoriontsu egin dezaket. Nila bizitza ere eman dezaket. Nila esan duzu hori? Eta esan duzu inoiz ez duzula egin gauza bat egin duzula?