Sekriphaija (Part 22)

in #story6 years ago


Image Source

Zurekin haserretu naiz erakusteko modukoa da. Julie-ren albisteak lortuko nuke eta irribarrea zure aurpegian ikustea pentsatu nuen. Horregatik haserrea utzi nuen. Non etorri nintzen nondik nator? Zure julie-tik Nik gorrotatzen badut inoiz ez dut Julie-ra joango. Eta hobe da. Ez zuen sukarra izan. Eta bai Julie ondo dago. Ez dut zure artean etorriko.

Oso haserre nago neure buruarekin. Nila egiten dudanarekin? Gorroto zeure buruari ere. Nila nola mindu nuen? Zafiroa negar egingo da. Gelditu eta gelditu nintzen. Gero Nila besarkatu eta negar egin nion. Sentitzen dut gaiz oker egin duzu nirekin mesedez barkatzen didazu? Utzi bazaizu ez dut maite lagunik. Can ray Balada? Zure julie dago. Zuk eta Julie ere nahi ditut.

Sentitzen dut gelditu orain negarrez. Haurrekin bezain handia zarela esaten duzu. Ez lotsatu lotsatzen al duzu? Ez du egiten zatoz goaz pixka bat? Zure sukarra? Ez joan orain. Fever ezin da ezer egin niretzat. Ezin al du? Hemen zaude Nila ondoan zer izango du sukarra? Goazen hipopotamoetara. Nila apur bat atera nintzen. Ona da harekin ibiltzea. Nila eskua daramat. Nila esan nion lagunari. Maite al duzu? Ezin dut maite?

Entzun eta Julie maite dut. Gero bakarrik lo egiten duzu? Maitasuna ere baduzue. Kopako biribilduko gara lau. Dibertigarria izango naiz. Oh. Ez zait maite dut uste ezkonduko. Zergatik izpiak? Ezin al liteke? Berez. Bakarrik egongo naiz. Ez dago ezkondu nahi. Ezkontzen zara orduan ematen didazu babu bat? Bere bizitzako gainerakoekin batera pasatuko dut. Nila al duzu maitalea bezalako maitalea bezalakoa bezalakoa? Nila laguna nigandik Beno, ez duzu Julie-ren gogoari buruz hitz egiten ezta?

Sort:  

I love to read story

hmm nice story...
pasey achi pasey theko bro