WSK 125

in #story6 years ago (edited)

Cześć ! 🙂

Miałem dzisiaj okazję wyjechać starym sprzętem z garażu (WSK 125 , rok produkcji 1985) .
WSK dostałem na 15 urodziny i od tamtej pory była moim oczkiem w głowie. Koledzy grali w gry na komputerze a ja siedziałem w garażu i "dłubałem" jednocześnie ucząc się za jaką funkcję odpowiada dana część.
Dopiero teraz pełnoprawnie będę ją przygotowywał do sezonu.

Z racji tego że miałem 15 lat to "latałem" tylko po lasach i polnych drogach.
Jak nawaliła to musiałem pchać ja do domu po kilka kilometrów (chociaż na większość problemów receptą była nowa świeca 😂) .

A Wy posiadacie jakieś zabytki (jeśli tak to pokażcie) ?

Pamiętacie jak Wsk-i jeździły po polskich drogach ?

03000010.jpg

Sort:  

Mój dziadek ma taką WSK w stanie fabrycznym (WTF) tak o nią dba. Kiedyś miałam okazję się nią przejechać, ale ktoś musiał mnie łapać, bo nie sięgam stopami do ziemi :D Świetne cacko, kawał historii, dbaj o nią :)

Pierwsza przejażdżkę też zaliczyłem w momencie w którym nie sięgałem stopami do ziemi , ale to było na Javie 😃 . Będę dbał na pewno 🙂

Zazdroszczę sprzętu :) Jak dorobię się garażu to na bank zakupię sobie taką WSKę i będę przy niej grzebał :)

Zdecydowanie polecam. Niestety z biegiem czasu będzie ich coraz mniej

Dlatego trzeba ratować ich jak najwięcej :) Ja pamiętam taką z dzieciństwa, gdy ledwo co odstawałem od podłogi. Ojciec miał ją zachować dla mnie, ale niestety po wielu latach została sprzedana. Ale tak jak mówię - kiedyś odkupię taką samą :D