Sort:  

sorki

Bracie kochany :D Ile ty masz lat, że marnujesz swój czas na pisanie durnych komentarzy w których się pultasz, a które i tak wszyscy mają w dupie? Po jaką cholerę tracisz siły, by kliknąć przycisk czerwonej flagi pod każdym postem osób, które chciały twoją szanowną dupę ogarnąć?

Jeśli jesteś cokolwiek wart, jeśli masz choć minimum szacunku do siebie i swojego czasu, to lepiej poświęć go chociażby do "ściągnięcia z internetu" podobnych informacji co Barbarossa i napisania na ich temat artykułu. Aktualnie kurs wartości Steem jest dość niski, a i tak taki artykuł to dobre 250 zł, w czasie gdy za twoje nędzne pierdolety nikt ci nie płaci. Zastanów się nad tym dobrze i daj ludziom żyć, ewentualnie wykaż się choć maleńką inwencją w swoim trollingu, by ktokolwiek mógł się z tego przynajmniej pośmiać ;-)

Widzę, że nic się nie nauczyłeś jak działa steem, twoje flagi nic mi nie robią, a ty tylko sobie szkodzisz.

przepraszam za swoje zachowanie jestem tu nikim więc możecie mnie jeszcze skopać ale to tak na marginesie
chciałem przeprosić za tą głupotę co odstawiałem i wiem ze do niczego ona nie prowadzi szczerze przepraszam
barbarossastudio
lukmarcus

Na przykład to, że zaraz twoje treści nie będą praktycznie widoczne i nikt nie będzie musial patrzeć na te bezwartościowe wpisy. Rób tak dalej, na pewno dobrze na tym wyjdziesz

dajcie żyć a nie od razu flagujecie jestem tu nowy to waszym zdaniem trzeba takiego zgnoić co ??? dam wam spokój ale następnym razem napiszcie zanim oflagu jecie coś bo to co robicie to jest nieładne

Chyba sobie żartujesz, była zwracana ci uwaga, na co reagowałeś agresją i flagami, teraz się nie dziw, że dostajesz flage za wszystko. Plus to co najwyżej my możemy dać ci spokój i stanie się to dopiero jak nas przeprosisz.

przepraszam za swoje zachowanie jestem tu nikim więc możecie mnie jeszcze skopać ale to tak na marginesie
chciałem przeprosić za tą głupotę co odstawiałem i wiem ze do niczego ona nie prowadzi szczerze przepraszam
barbarossastudio
lukmarcus