Sort:  

nie, nie czytałem i nie słyszałem o tej książce. :P

rozumiem że muszę przepytać? fajna?

Ale zapewne pisarz i zoolog Gerald Durrel coś Ci mówi...
Jego rodzina jest związana z Korfu, ta książka jest własnie o tym, jak mały Gerald przyjechał pierwszy raz na Korfu i zaczął znosić do domu wszelakie zwierzaki i żyjątka jakie znalazł ;) (głównie takie jakie lubisz).
Bardzo polecam Ci tą książkę (jest też film ale to nie to samo, wiadomo). Duża dawka wiedzy i humoru, poznasz też trochę moją wyspę i Korfiańczyków :)
Po prostu musisz to przeczytać, najlepiej z synami, sam ocenisz :)

Ja mam na własność "Moje ptaki, zwierzaki i krewni". Słońce i przyroda drukowane na papierze. :)

Tak :) Polecam też "Moja rodzina i inne zwierzęta", w ubiegłym roku angielski kanał TV kręcił na Korfu nowy serial na podstawie tej książki.