You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hive TR Topluluğu Ve "tr" Etiketi

in #tr3 years ago

Umarım isabetli ve faydalı olur. Yalnız senin bu spaminator arkadaştan kurtulman gerekiyor sanırım. Bunun bir yolu var mı bilmiyorum. Burada bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar illaki vardır. Yardımcı olurlarsa sevinirim. Yorumun için teşekkürler.

Sort:  

Bu platformları yeni keşfettiğimde çok bir şey bilmiyordum. O yüzden dadandı maalesef. Artık kurtulmam kolay olur mu bilmiyorum. Bunun için yeni hesabım @motivationrainn i açtım. Ama onda da güç sorunu yaşıyorum. Kredi bitti diyor paylaşım yapamıyorum. Bu hesapta kolayca paylaşım yapabiliyorum. Bakalım hallederim umarım.

Faydalı olur bence. Yeni keşfeden Çok fazla Türk kullanıcı var.

Şuradan 20 Hive Power delege alabilirsiniz. Ama bu delegasyonu sadece bir hafta tek yapıyor. Yani bir hafta boyunca güzel ve kaliteli paylaşımlar yapın ve oy alın bu sayede Hive Power miktarınız artar ve enerji sorunu çekmezsiniz.
https://giftgiver.site/
@sumeyya
@motivationrainn

Teşekkür ederim bilgi için. Hemen deneyeceğim bunu.