Ben Kimim [Cointurk 18. Projesi] Sadri#9739

in #tr6 years ago (edited)

arabalar.jpg

Ben Sadri. Arabalara meraklı, eski yeni her türlü araç hakkında bilgi sahibi olmak isteyen, edindiğim bilgileri paylaşmayı seven, araç piyasaları hakkında saatlerce konuşabilen biriyim.

Steemit ile abim mehmet ali @ihh sayesinde tanıştım. Diğer sosyal mecralardan farklı olduğu için ilgimi daha çok çekti. Bundan sonra arabalar ile ilgili paylaşımlarım olacak. Fiyat paylaşımları, performans paylaşımları, araç tanıtımları gibi paylaşımlarda bulunacağım.

Desteklerini esirgemeyen abim @ihh ve bana bu yolda destek olacak herkese şimdiden teşekkür ederim.
Ayrıca incelediğim kadarı ile projeler ile steem'e can verenlerden biri olan @kusadasi 'nı projeleri için tebrik eder. Projelerin devamını heyecanla bekliyorum.

Boool steem'li günler dilerim...

Sort:  

Hoş geldin tekrar biraderim. Buralar tam senlik :)

Yavaştan öğreniyoruz abicim. Sevdim steemit'i

wow nice car..💜💜

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness