Benim arabam Jetta 1.4 TSİ DSG ( My Cars )

in #tr6 years ago (edited)

Önceki yazımda bahsetmiştim. Jetta kullanıcısıyım ve volkswagen araçları seviyorum diye.
Benim arabam başlığı ile açtığım bu yazımda arabanın güzel yönlerini ve olumsuz yönlerini yazacağım (bulabilirsem) :)

Otomatik vitese alışınca insan manuel kullanmak istemiyor açıkcası. 1.4 TSİ benzinli motoru ile yakıtı çok sayılmaz. Ortalama 35 kuruş falan yakıyor. Dizel olsa da 30 kuruştan düşük yakmazdı herhalde.

Çok kullanışlı bir direksiyonu var. Tüm multimedya işlemlerini halledebiliyorum. Koltukları oldukça ergonomik ve rahat. Uzun yolculuklarda falan yormuyor insanı.

Hız sabitleyicisi ile ayaklar serbest sürüş sunmakta. Ancak henüz otomatik pilot koymamışlar. Direksiyonu tutmak gerekiyor 😁

Kliması dijital çift yönlü ayarlanabiliyor. Çok önemli değil aslında ama özellik olarak var yani .

Yol tutuşu, sessiz çalışması, performansı oldukça güzel. Turbo olduğu için hızlanmalarda zorluk çekmiyor hiç.

Bir de en yüksek 205 km hıza ulaştım. Daha yükselirdi ancak yol durumu müsait değildi.

Bagaj hacmi oldukça büyük. 2 oda 1 salon mübarek .

Seviyorum bu arabayı.

Tekrar görüşmek üzere. Beğenmeyi takip etmeyi unutmayın 👍

IMG_2580.JPG

IMG_2584.JPG

Sort:  

Senin yazıdan sonra bende koymayı düşündüm Jetta'yı. Ümran'ı Opel Astraya geçirdik. Şimdi ben Jetta ile devam ediyorum. Direksiyon olarak seninki ile bire bir aynı. Ancak göğüslükte küçük farklar var gördüğüm kadarıyla.

Sizdeki yeni kasa olduğu için farklılıklar vardır abi. Biraz daha keskindir hatları