Makeup Revolution Kapatici incelemesi..

in #tr5 years ago

Son zamanlarda kapatıcılara ciddi anlamda takmış durumdayım. Yani ne bulursam hangi yeni çıkan kapatıcıyı görürsem almak istiyorum. Make up revolution conceal&define kapatıcısını da uzun zaman almamak için direndikten sonra nihayet bir Watsons indiriminde 31 TL.'ye aldım.

1.JPG
Bir kere en önemli özelliklerinden biri renk skalası çok geniş, 25 tane renk bulunuyor. Zaten bütün yabancı beauty guru'lar bu konuda oldukça baskı yapıyorlar firmalara artık renk skalası genişlesin diye. Türkiye'ye bütün renkler gelmemiş tabi 10 renk falan var ayrıca beyaz, turuncu ve yeşil corrector renkleri de gelmiş.

2.JPG
Kapatıcı gelmeden epey bir süre önce ben yorumlarını izlemiştim youtubeda ama gerçekten yorumlar ikiye ayrılmıştı. Bir kısım çok beğendi bir kısım da ya hiç beğenmedi ya da ehh işte dediler.

3.JPG
Öncelikle göz altlarımı aydınlatmaya taktığım için mümkün olduğu kadar açık bir renk arıyordum ve C4 aldım ama daha da açık alabilirmişim yani.

4.JPG
Aplikatörü klasik ruj aplikatörü gibi yalnız baya büyükçe ona göre ve bu şekilde göz altına uygulama daha kolay oluyor. Bu arada bu tarz aplikatörlere "doe foot aplicator" dendiğini biliyor muydunuz, ben yeni öğrendim de..

5.JPG
Aplikatör büyük demiştik, göz altları, burun kenarı rahatça uygulama yapılabiliyor.

6.JPG
Yapısına gelirsek, kremden pudraya dönüşüyor, bana göre çok yoğun değil ve orta kapatıcılık seviyesinde. Ancak şöyle bir özelliği var ki sürüldüğü yer iyi nemlendirilmemişse inanılmaz şekilde kurutuyor. Ben ilk kullanmaya başladığımda suçu sabitleyici pudrada aradım ama öyle olmadığı hemen ortaya çıktı. Daha sonra göz altlarımı daha fazla nemlendirmeye başladığım zaman bu sorun ortadan kalktı. Yani kesinlikle kuru ciltlere ve kuru göz altlarına göre değil. Alta iyi nem verildiğinde pürüzsüz duruyor ve çizgilere dolmuyor. Ayrıca oldukça dayanıklı.

7.JPG
Ne kadar pudralı olduğu ve nemsiz ciltte kuruma yaptığını görebilirsiniz. Ayrıca kapatıcılığı da orta seviyede dediğim gibi. C4 rengi pembe alt tonlu açık renklere uygun bir renk.

Bir daha alır mıyım bilmiyorum açıkçası, sebebi kurutma yapması değil 1 ayda bitmiş olması. Ürün 3.4 gr., gözüme az da gelmedi ama bitti işte. Maybelline age rewind 6.8 ml. Maybelline master concealer 12 ml. bu arada. Alırsam C4 değil de daha da açık bir rengini alırım sanırım 01 veya 02 numarayı deneyebilirim.
Sevgiler..

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here