DÜNYA ÇOCUKLARI ANLAMAYACAK...

in #tr6 years ago

Çocuk.jpg
Kynk

"BEN ÇOK AÇIM"
"Bu benim vasiyetimdir. Canım annecim! Senden benim güzel gülüşlerimi hatırlamanı ve yatağımı olduğu gibi bırakmanı istiyorum. Ve sen ablacığım! Arkadaşlarıma de ki: ’O açlıktan öldü...’ Ve sen abiciğim! Üzülme; ama, ikimiz birlikte, ’Biz açız!..’ dediğimizi hatırla. Ey Ölüm meleği! Acele et ve ruhumu al ki artık Cennette yemek yiyeyim. Ben çok açım. Ve ey ailem! Benim için korkmayın. Ben sizin yerinize de Cennette yiyebildiğim kadar çok yiyeceğim"

Bu mektup Suriye'de savaş esnasında açlık çeken bir kız çocuğunun yürek dağlayan mektubudur. Dünya çocukları asla anlamayacak sanırım. Aşağıdaki satırlar haberi okuduğum zaman yazdığım bir şiirdir...

Kaldırımın güneş görmeyen noktasında yosun tutmuş zaman,
Sanki gelip geçenlerden günlük tutuyor,
Bakışlarında dahi umudu kırılmış çocuk,
Bir dirhem varlığına katlanamayan dünya utansın,

Güneş doğmayı unutacak değil ya,
Karanlığı yırtarcasına geliyor hesap günü,
Sen cennet sofrasında doymayı hayal ediyorsun,
Varsın cehennem zalimlere hazırlansın...

e.avina

Sort:  

Kelimelerin kifayetsiz kaldığı an yazmaktan başka çare bırakmıyorsun !

Yazmak haykırmak lazım hocam, dünya çocukları anlamalı, ben bu konuda bizim insanımıza hayranım...
Yorumunuz için sonsuz teşekkürler...

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @avina.

Congratulations @avina ! You received a 10% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 240 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

How Cool!

You got a 27.78% upvote from @coolbot courtesy of @avina!

Help us grow, delegate today!

bu haberi okuduğum zaman ne düşüneceğimi bilememiştim, acıktım demeye utanıyordum tıpkı şu sıralar üşüdüm diyemediğimiz gibi..
aklıma askerlerimiz geliyor:(

Onların yaşadıklarını hisseden güzel insanların varlığından bu dünya hala dönüyor, iyi ki varsınız, iyi ki güzel insanlar var...

iyi ki güzel kalpli insanlar var, iyi ki varsınız..
onlardan olmak isterdim..

Kalbinizin güzelliğini buradan hissedebiliyorum efendim...

çok teşekkür ederim siz güzel baktığınız içindir..

Maalesef öyle değil efendim ben hislerimle hareket ederim genelde ve hissettiğim yüreğinizin güzelliğidir...

Çocuklara bile dar gelen bu dünyada, böyle yürek burkan dramlara şahit olunca, insanın içinden 'iyiki fanisin dünya' diyesi geliyor.

Zaten insanın öyle bir umudu olmasaydı iyiler de zalimlerden farksız olurdu sanırım, kimse hesabını mahşere bırakmazdı...

Aynen hocam. Rabbim o mazlumlara yardım etsin.

Posted using Partiko Android

Amin...
Bizlerede bu imtihanı layıkıyla verebilme gücü nasip etsin inşallah...


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Teşekkür ederim...

I dont know. But this looks like a fabulous piece of art. I just wish I could be able to read the write up.

my english is missing
I wish I knew

You got voted by @curationkiwi thanks to avina! This bot is managed by Kiwibot and run by Rishi556, you can check both of them out there. To receive maximum rewards, you must be a member of KiwiBot. To receive free upvotes for yourself (even if you are not a member) you can join the KiwiBot Discord linked here and use the command !upvote (post name) in #curationkiwi.

You got a 2.79% upvote from @oceanwhale courtesy of @avina! Earn 100% earning payout by delegating SP to @oceanwhale. Visit www.OceanWhaleBot.com for details!

You got a 8.14% upvote from @dailyupvotes courtesy of @avina!

To support this service please vote for @chitty as a witness.