YA SABIR...

in #tr6 years ago

img-thing.jpg
Kaynak

Çıldırmamak elde değil. Taraftarlığı, fikir ayrılığını ve sevgiyi fanatizme dönüştürmek sadece insan nesline özgü bir şey. Diyalog sınırları içinde kalmak çok mümkün görünmüyor ve ister istemez haddi aşan durumlar ortaya çıkıyor sonuç olarak. Birini, bir görüşü, bir takımı seven hiç kimseye sözümüz yok ama durumu sevgi dışında fanatizme taşıması bardağıda taşırır. Ne kadar kaçmaya çalışsam bile gerçekten birilerine laf anlatamamak ne büyük dert imiş.

Sanırım bir çoğumuzun hayatında olumsuz kelime ve cümlelerin anlatım alanı bir çok kişiye yeterli gelmiyor. Bir alış veriş esnasında müşteri sorduğu ürün için "yok" yanıtını alınca "hiç mi yok" diye karşılık veren insanlar var nihayetinde. Başka bir örnek ise telefon yoluyla arayıp da ürün, kampanya veya kredi kartı gibi tanıtım ve satış yollarını tercih eden kurum çalışanları zaten olumsuzluk alanında bir kelime ya da cümle ile tanışmış değiller sanırım. Bu sebepten rehberimde kayıtlı olmayan numaralara bakmamak gibi bir alışkanlık kazandım maalesef. Bir de çok bilmiş cahiller var ki sormayın. Tamam olumsuz bir kelime kullanmanıza fırsat vermiyor olabilir ama bizim psikoljimize olumsuz yansıması mevcut tabiki. Öyle birine yanlışlıkla "çay alırmısın" diye sorsan sana çay ve tarihi hakkında brifing bile verir ama yüzde doksan sallama ile.

Velhasılı bazen çıldıracak dereceye geliyorum işte o an aklım, vicdanım ve kulağımın ağzım ile olan irtibatını kesip Allah ne verdiyse saymak istiyorum ama fıtrat galiba küçük bir esinti fırtınaya dönmeden diniyor. Neyse yine de ya sabır

Sort:  

This post has received a 0.78 % upvote from @drotto thanks to: @avina.

O zaman duruma uygun olarak işler güçlerden bir replikle karşılık vereyim.”Diyemedim ya la. “😁

Aynen hocam bu durumu çok sık yaşıyoruz, ama bazen salıyorum ipin ucunu artık :)

How Cool!

You got a 29.41% upvote from @coolbot courtesy of @avina!

Help us grow, delegate today!

Sükunetini korumaya çalış dostum. Sen de biliyorsun ama sık sık hatırlaman gereken de şu;

Gerçekten emin olduğun bilgi varsa, onu tatlı bir şekilde söyleyip hiç münakaşaya girmemek gerekiyor. Münakaşa ile karşıdaki kişinin fikri değişmediği gibi senin de boşuna enerjin ve moralin azalıyor.

Selamlar.

Eyvallah, dostum diye yaklaşımın çok sıcak ve samimi geldi yorumun için ayrıca teşekkür ederim...

Selamlar...

Ne demek efenim,
görüşmek üzere

Görüşmek üzere inşallah...

This post received a $0.011 (5.61%) upvote from @upvotewhale thanks to @avina! For more information, check out my profile!

resteemed

BOING! You got a 4.17% upvote from @boinger courtesy of @avina!

In the fight of Humans vs Bots, @megabot defended you with 23.84% upvote courtesy of @avina!

Support @Megabot by delegating SP to the bot and get a part of 98% of @Megabot's profit.

Direct delegation links : 10 SP || 50 SP || 100 SP || 500 SP || 1000 SP || Any other amount of SP

Join our discord group here.

Thank You !


This post was shared in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Teşekkürler efendim minnettarım

You got a 25.14% upvote from @brupvoter courtesy of @avina!