You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yarışma Duyurusu (DNGO İle Kitap Seslendirme Yarışması) + Yorum Etkinliği

in #tr6 years ago

Öncelikle @sahinadm kardeşimize platformu canlandırmak adına böyle bir etkinlik düzenlediği için teşekkür etmek isterim. Özellikle yarışma konseptinde en sevdiğim projelerden biri olan dngo-io ya katkı sağladığı ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum.

Eveeet ilk yorum etkinliği benden gelsin 😄
Geçen gün @tahirozgen in bu yazısını okudum arada yazılarını okuyorum. Okurken de keyif aldığımı söylemeliyim. Herkesin beyninin bir köşesinde abuk subuk gelgitler vardır. Ya da hepimiz de bir parça da olsa delilik vardır @sahinadm deliliğe övgü yazılarında olduğu gibi :)
Ben bu yorumda her ikisinden de karışık bir yorum yapacağım hem deli, hem abuk subuk

Doktora da (@doctorbishop)sataşmadan geçemeyeceğim :)
Şimdi doktor geçen gün @tahirozgen kardeşimizin yukarıdaki linkteki yazısında yorum yapmıştım siz de reçete yazmıştınız. Ben o reçeteyi kısmen uyguladım. Şimdi sonucunu buradaki yorumumu okuyarak faydası olmuş mu olmamış mı bir bakmanızı istiyorum.

Yorumum :
Bu hafta izinliyim. İznimi geçirmek için evde tatil ayarladım kendime, bugünüm nasıl mı geçti. Sabah kalktım elimi yüzümü yıkamak için banyoya girdim, musluğu açtım, musluktan akan soğuk su ile yüzümü yıkadım, yüzümü kaldırdım aynaya baktım, aynada yansıyan görüntü bana ait değil, bir erkek sureti, aman Allahım noluyor bana ellerim kollarım kıllı kıllı, aaa sakallarım da çıkmış olamaz. Hemen banyodan attım kendimi koridora, ellerime yine baktım elerim pamuk gibiydi, ellerimi yüzüme götürdüm sakallarım var mı diye baktım yüzümde de pürüz yoktu, sabah sabah noluyor bana üç harfli mi çarptı, kalbim yerinden çıkacaktı korkudan. Koridordayken duvardaki üç maymuna takıldı gözüm şebeklikler yapmaya başladılar. Ortadaki "sen hala duyma görme bilme " diye kıkırdayarak gülmeye başladı. Duvardan inip etrafımda dönmeye başladılar. Şarkı söyleyerek. En sevdiğim "ayağında kundura" şarkısını söylüyorlardı. Çok duygulandım. Gözmden birkaç damla yaş aktı. Akan yaş yere düştü. Yeri eritti. Alt kat komşunun kuşunun beyninde yer edindi. Ayağımda terlik vardı, olsun...mutfağa girdim birşeyler yemem lazımdı. Açlıktan beynim abuk subuk kuşlarla yemek yiyordu.

Sort:  

son zamanlarda canımın istediği her şey oluveriyor.

Bu hafta izinli değildim. evde tatil yapmadım. bu yüzden günüm geçmedi. buna rağmen ben de sabahları uyanıyorum.

elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim, musluğu açtım; musluktan dondurma aktı. Çünkü canım dondurma istiyordu. elimi yüzümü yıkadım. Evet elimi yüzümü dondurma ile yıkadım. başımı kaldırdım ve aynaya hiçbir şeyin yansımadığını gördüm. oysa ben aynaya bakıyordum. iyice yaklaştım aynaya, kendimi görürüm diye; ama yok, hiçbir şey yoktu. oysa ben vardım. kalktım, geldim, elime yüzüme dondurma bulaştırdım. nefes alıyordum. ama ayna beni bana göstermiyordu. ayna mı bozuldu diye düşündüm ve tak tak vurdum aynaya... yok bozuk değildi. sonra hatırladım ki yataktan kalkarken yok olmak istemişti canım.

hemen banyodan dışarı attım kendimi ve koştum koridorum sonuna doğru. kapının olmadığı tarafa koştum. duvarlar yol vermeye başladı. her adımımda karşımdaki duvar daha uzaklaşıyordu ve hızıma yetişemeyince ortadan kayboldu. çünkü canım duvarın da yok olmasını istedi.

duvar yok oldu ve ben o hızla sokağa fırladım. havadayım düşünsene... ayağımdan biri tuttu, çekti aşağıya. hop hop hop demir yığını gibi sesler çıkararak yere çakıldım. canım demir yığınlarının hop hop hop diye ses çıkarmasını istiyordu.

ölmedim. yer yarıldı içine girdim. yerin bir metre altında bir sürü elektrik direği vardı, teller, kablolar ve işçiler. her birinin elinde mavi elektrik çakımları. üzerime geliyorlardı. ''hoou! hoouu'' deyip üstüme salıyorlardı elektrik akımını. meğer canım gebermek istemiş. geberdim.

şu an cennetten yazıyorum. selamlar. :D

Bu yorum tam da @tahirozgen ce olmuş :)

Ya ben kaçırıyorum buradaki muhabbeti mazur görün ama sizler çok yaşayın hem de pek güzel yaşayın. Yaşasın yaşamak diyor ve çekiliyorum tahirozgence diye birşey varmış ama benim haberim yokmuş 😆

Boş ver ikiniz de ölüsünüz artık. önemi yok. :D

Gömün beni bir gece vakti

Bir vakit ölün beni gömülü gecelere

Ve bir ben gömdüm ölümü vakitsiz gecelerde

canım naptın sen ya:))
sesli güldüm valla çok hoşuma gitti, yazsana sen böyle şeyler..🙆‍♀️

Arada yazmak lazım çok güzel eğlenceli oluyor. Çok keyif aldığımı söyleyebilirim :)
@tahirozgen hocam sürç i lisan ettiysem affola :)

estağfrullah, çok dahil olamadım ama şu anda keyifle okuyorum yazılanları :)