Bitcoin ve Altcoinler Geleceğe şekil veriyor...

in #tr7 years ago (edited)

images.jpg

Bitcoinle ilk tanistigimda (yaklasik 2 yil once) bu ne sacma sey demistim. Kim olmayan bir seyi neden satin alsin diye dusunuyordum ama kafamdaki deli sorular icin yanit aramak icinde cabaliyordum ote taraftan. Derken bitcointalk forumunda buldum kendimi. Sessiz sedasiz yazilanlari okuyordum zaman zaman, ve satoshinin efsane makalesini okuma firsati buldum bu forumda....

Evet iste bu ! dedim...

mutlaka bende bitcoin sahibi olmaliyim cunku kusursuz bir teknolojiye sahip oldugunu anlamistim. Boylesine degerli bir bulus hakkinda daha fazla bilgi edinmek icin islem yapmaya basladim.

Artık zamanimin cogunu bu forumda geciren bilgiye ac bir trader oluvermistim. Forumda bir cok firsatla tanistim.harcadigim zamani nakite cevirmeyi ogrenmistim artik.

Imza kampanyalari... ico kampanyalari... bounty firsatlari...exchangeler... pazar alaninda sunulan teklifler... madencilik...kripto dunyasindaki her turlu gelisme... teknik bilgi vs...

Bitcoin ve altcoinlerle gelecek sekilleniyor ve halen cogumuz hicbirsey anlamadan izliyoruz...

Tum dusuncelerinizi bir kenara birakin ve bu dunyayi anlamaya calisin, istediginiz yerden baslayabilirsiniz...

Kapital dunyaya olan bakis aciniz degisecek ve zamaninizi nakite cevirmenin ne kadar kolay oldugunu ogreneceksiniz...

@bitkolik

Sort:  

Bu fikrinize tamamen katılıyorum,ve malesef ülkemiz bir cok konuda olduğu gb bu konuda da geriden takip ediyor aslında iyi bir devlet politikası ile bu 4.sanayi devrimi yakalanabilir diye düşünüyorum.

Bizler erken tanistigimiz icin sansliyiz... bu firsati degerlendirmek lazim. Devlet yoneticileri sicak bakmiyor diye biz de durumu izleyecek degiliz...

Keşke 3 yıl önce vs olsaydı gerçi steemit'i yakaladık 3 sonrasını düşünemiyorum