Steemit ile hayat - [Cointurk 16. Projesi]

in #tr6 years ago

Steemit-big.png
Bir proje yazısı ile daha karşınızdayım. Steemiti ben youtube aracılığı ile öğrendim. Daha sonra biraz araştırma yaptım. Takip ettim çeşitli videolar izledim. Steemitten ziyade ben burada katıldığım projelerden bir şeyler öğrendim. Bu projelerde çeşitli kripto paraları hakkında bilgi kazandım. Araştırmalarım beni daha çok kripto paralara itti günden güne kripto borsasını takip etmeye yatırım yapma fikrine alışmaya yatırım yapan arkadaşlar ile konuşmaya başladım. Bu platform sayesinde yeni insanlarla tanıştım kendime yeni bir hobi edindim.
0_Zy07FXVXirb5bAyE_.jpg

Derslerim sebebi ile şuan çok aktif olamasam da ilerleyen zamanlarda çeşitli proje fikirlerim bulunmakta ders yüküm hafiflediğinde daha fazla aktif olacağım takip etmenizi öneririm.İleride olan düşüncelerim hakkında biraz yazmak isterim. İleride btc ve altcoinlere yatırım yaparak al-sat ile uğraşmak istiyorum fakat gerçek anlamda henüz bunu yapabilecek sermayem yok :(. Yapacağım birikimler ile bu piyasaya girmek denemeler yapmak istiyorum. Bu konuda steemde varolan ve bu tür borsa haberleri yapan steemit kullanıcıları oldukça ilgimi çekiyor. İlerleyen zamanlarda bunlar hakkında yazılar ve sayfalar paylaşacağım. Ayrıca ne yazık ki steemitte oldukça az Türk bulunmakta inanıyorum ki ilerleyen zamanlarda daha fazla kişinin ilgisini çekecek ve giderek dahada büyüyeceğiz.

Sort:  

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

This post has received a 1.43 % upvote from @drotto thanks to: @busytime, @banjo.

You got a 20.00% upvote from @smartwhale courtesy of @busytime! Earn 95% Daily Payout by delegating SP to smartwhale. Check this post for information about delegation. Make me strong!