Kötü Zihniyete Dur De!!

in #tr6 years ago

Ergenlik çağına gelince artık o sevimli kız olmaktan çıkmıştı onu sevenlerin gözünde artık o etek giydiği için suçlanan bakımlı olduğu için erkekleri tahrik eden cinsel bir obje olmuştu.Mahallenin bakkali ona sakız hediye ettiği sevimli çocuk gözüyle baktığı zamanları unutup onunla birlikte olma hayallerine kapılmış tüpçü eve tüp takmaya gelince başını okşayıp sevdiği zamanları unutup tüp takarken onu ev içinde kısa şortla görme hayallerine kapılmıştı.Ama onun bunlardan haberi yok o hala bakkal amcası diğeri mahallenin tupcusu bütün mahalle onun amcası abisiydi.Cunku onun aklında öyle pis düşünceler yer etmemiş insanların bu kadar aşağılık olabileceği düşüncesi oluşmamıştı.
Peki nedir bu insanları (lafın gelişi) bu davranışa bu düşünceye bu pislik duygulara iten.Bence ;

  1. Müslümanlığı sadece namaz kılıp oruç tutmakta sanmak.
  2. Kendilerini de bir kadının dünyaya getirdiğini unutmak veya unutmak istemek.
    3)Cahillik
    4)Bilinçlendirilmemek
    5)Bencillik
    6)Namus kavramının sadece kendilerinde olduğunu sanmak
    Hepimiz biliriz küçücük çocuklara küfür ettirerek o çocukların erkek olduğunu ispatlama çabasına giren babaları, amcaları, dayıları vs. Bu şekilde büyüyen bir çocuğun ileride erkekliğiyle övunmesi,ben erkeğim yaparım demesi bize çoğu şeyin cevabını veriyor.Ben bir erkek olarak utanarak bu yazıyı yazıyorum isterdim ki böyle düşünceler olmasın bunun yerine başka bir yazı yazayım ama ne yazık ki beni bu yazıyı yazmaya iten olaylar hergun oluyor bu yazıyla bir nebzede olsa sesini duyurmaya çalıştım umarım sıkmadım sizi teşekkürler.indir (1).jpegindir (1).jpeg
Sort:  

Başarılı bı yazı olmuş eline sağlık 👍

Teşekkürler

👏👏👏

👏👏👏👏

Bu konu hakkında çok daha uzun uzadıya yazılar yazılabilir, umarım birilerine ilham vermişsinizdir.

Umarım ilham olur

Bıraktım yaşamayı.

Bu konu içimi deşip duruyordu. Sabah sabah bu yazıyı okuyarak iyiden iyiye dolduruşa geldim. Şimdi bu gün o bakkal, o tüpçü sakın görünmesin gözüme. Ciddiyim. Çok ciddiyim.

#tr ve #edebiyat etiketlerini kullandığın için bu güzel yazı için @edebiyat'tan upvote ve resteem aldın.

Sevgiler.

Teşekkür ederim beğenmenize sevindim