Suçlu Bizmiyiz ?

in #tr6 years ago

Öncelikle şunu belirtmeliyimindir.jpeg ki başarının bir sonu yoktur.Çok uzağa gitmeden sizlere bu konu hakkında bir örnek vermek istiyorum.Okul yıllarımıza gittiğimiz zaman bir sınavdan 100 aldığımızda 100 aldım deriz soranlara ama 20 aldığımızda hoca 20 verdi deriz yani başarımızı kendimize başarısızlığımızı başkasına yükleriz.Peki bunun nedeni nedir ? Ben söyleyeyim kendimce, başaralı olunca kendimizi överek ödüllendiririz başarısız olunca kendimize başarısız olduğumuzu kabul ettiremeyiz çünkü kendimizi küçük düşürmek işe yaramaz biri olarak görmek istemeyiz.Peki başarısız olunca kendimizi düzeltmek için çabalasak başkasına suç atmayı bıraksak kendimize eksik yanlarımızı hatırlatarak düzeltsek gerçek başarıya ulaşmış olmaz mıyız?

Sort:  

Eline sağlık güzel yazı 👍 @cashtank

Teşekkür ederim 👍

Bu güzel paylaşımın için sana minnettarım

Eksik olmayın teşekkürler

Verdiğiniz ornek tam anlami ile konuyu özetliyor. Yazılarınızın devamini bekliyorum :)
Elinize sağlık

Teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

Herkesin içten içe bildiği hayatının bazı dönemlerinde illa ki yaşadığı ve kendinden de başkalarından saklamaya çalıştığı; fakat asla saklayamadığı bir duygudur bu. Bize kendimizi sorgulamamız gerektiğini hatırlattığın için teşekkür ederiz.

#edebiyat ve #tr etiketlerinin bir arada kullanımı için @edebiyat'tan upvote ve resteem aldınız.

Sevgiler.

Teşekkür ederim herkesin gizli gizli sorguladığı çok şey vardır elimden geldiğince bunları paylaşacağım :)