Bilimsel(?) Bir Film Önerisi

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar. Geçen gün Lucy Adında bir film izledim.

images.jpg
Kaynak

Filmin başrollerinde Morgan FREEMAN ve Scarlett JOHANSSON yer alıyordu. Konusu ise biraz kafa katıştırıcı şekilde insan beyninin %100 kullanım kapasitesine ulaştığında nelerin yaşanabileceği" üzerineydi. Bu filmi izleyen aranızda var mı bilmiyorum ama sanki bana biraz "limitless" filminin bir kopyası ve biraz da kötü örnek içereren (madde kullanımı gibi) bir film gibi geldi. Bilimsel olarak konuya hakim değilim ama içerisinde sanki biraz bilim kalıntıları var gibi. Hayal gücünü bilimle zorlamak isteyen arkadaşlara duyrulur. (Filmin sonuna katılmıyorum o ayrı.)

Sort:  

Seneler önce izlemiştim bu filmi. Bazı sahneleri çok beğenmiştim ama beklentimi karşılamamıştı.

Bence konu guzeldi fakat sonunda bayagi bir sacmalamislardi. Limitless daha mantikliydi

Ben beğenenlerdenim. Çok zaman geçti tabii, yine de detaylarıyla aklımda. En sonda bilginin aktarımı konusu işleniyor. Limitless 'da bence gayet iyi film. Ben çok film izleyenlerdenim sanırım hangi film deseniz izledim diyebilirim :)

Bana mantiksiz gelen sey; insanliktan cikmasiydi 😀. Ben de bir zamanlar vizyondaki tum filmleri izliyordum. Simdi vaktin azligindan dolayi bunu beceremiyorum.

Ben tam bir bilim kurgu hastası biri olarak birçok filmi izlemişimdir. Lucy içlerinde en favorilerindendi gerek Scarlett ablamızın oynaması olsun gerek içindeki kurgu olsun beni gerçekten çok cezbetti ayrıca filmin sonu konusunda söyleyebileceğimiz çok birşey yok bunu yaşamadan bilemeyiz :) Böyle güzel bir postla bana bu kadar değerli bir filmi hatırlattığınız için çok teşekkür ederim :)