Whatsapp Kullanıyorsanız Bunları Bilmenizde Fayda Var

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar. İşim gereği whatsapp’ı müşterilerimle ve arada fırsat bulursam arkadaşlarımla iletişim kurmak için kullanıyorum. Bu gün bir müşterimle yazıştıktan sonra bir şey fark ettim, müşterimin son görülme zamanı kısmı boş görünüyordu. Ama az önce yazışmıştık, merak ettim ve ayarları kurcaladım derken ayarlarda işe yarayacak şeyler keşfettim. Whatsapp’ın gizlilik ayarları ve diğer bilgileri için yazıyı okumaya devam edebilirsiniz.

Okundu Onayı Bilgisi: Ne yalan söyleyeyim bazen bana mesaj atanlarla görüşmek yazışmak istemiyorum. Bazen o an için müsait olamıyorum, işlerim olabiliyor, yemekte oluyorum ya da içimden yazmak yazışmak gelmiyor ama karşıdakinin ne yazdığını da merak ediyorum açıkçası. Karşıdakinin yazdığını okuyunca da okundu onayı saçmalığı yüzünden cevap vermek gerekiyor. Tamda bu durumlar için whatsapp bir özellik getirmiş ve okundu onayını kaldırabiliyorsunuz. Bunun için:
Ayarlar > Hesap > Gizlilik menüsüne girin ve alt kısımlarda okundu onayı kutusundaki işareti kaldırın.Artık rahat rahat mesajları okuyabilirsiniz, karşıdaki de sizi görmez.

Whatsapp Durum Güncellemeleri: whatsappın yeniliklerinden birisiymiş bu da, artık ne kadar işkolik olduysak kullandığımız programları bile sadece işe yara kısmını alıyoruz (sadece iletişim kurmak gibi) . Bu yenilik ile instagram ve snapchat uygulamasında olduğu gibi bir süre sonra kendiliğinden kaybolan durum güncellemeleri paylaşabiliyormuşuz ben denedim oldu ama ne kadar kullanılır bilmem çünkü whatsappın amacı ve fonksiyonu belli ve durum güncellemesi olayı için çok fazla alternatif zaten var.

Whatsapp Toplu Mesaj Özelliği: Bu özellik bence güzel. Zamanımızda akıllı telefonu ve whatsapp'ı olmayan neredeyse kalmadı. 60 yaşında dedelerde gördüm whatsapp kullananları. Toplum olarak, bayram, özel günler (babalar günü, anneler günü, kadınlar günü) gibi olaylara karşı hassasız ve bu zamanlarda iyi dileklerimizi paylaşmayı severiz. Bunun en güzel yolu da tek tek arayamadıklarınızı da hesaba katarsak toplu halde mesaj göndermek. Bunu Operatörün mesaj servisi ile de yapabiliyoruz ama onda bazen toplu mesajlar gitmiyor nedense. En sağlıklısı bence whatsapptan atmak bunu yapmak içinde: Whatsapp’ı açın sağ üstte bulunan üstüste 3 noktaya tıklayın ve yeni toplu mesaja tıklayın istediklerinizi ekleyerek toplu mesajı gönderin.

Whatsapp’ı Bilgisayarda kullanın: Benim gibi sürekli bilgisayar başında çalışıyorsanız ve whatsapp yazışmalarınızda yoğun oluyorsa telefonun can sıkıcı klavyesi ile uğraşmayın whatsapp web'i açın ve anlık olarak telefonunuzdaki whatsappı aynı özellikleriyle bilgisayarın klavyesi ve ekranını kullanarak daha rahat bir şekilde yazışın. Bunu yapmak için:web.whatsapp.com sitesine girmelisiniz. Sitenin anasayfasını sizi bir Quarcode karşılayacak şimdi telefonunuzu elinize alın ve whatsapp’ı açın sonra sağ üstteki o üst üste duran üç noktaya tıklayın ve whatsapp web sekmesine tıklayın kameranız açılacak kamerayı ekrandaki quarecode a tutun ve bağlantınız tamam. Fakat işyerinde falansanız ve bilgisayarınıza başkaları erişebiliyorsa işiniz bittiğinde çıkış yapmayı ihmal etmeyin bence. Çünkü tüm yazışmalarınızı görebilirler benden söylemesi.

Whatsapp ile ilgili yazacaklarım bunlar. Umarım faydalı olmuştur.

Sort:  

Congratulations @demirbilek! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Semi Finals - Day 1


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @demirbilek! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!