Gemliğe Doğru

in #tr11 months ago

Gemliğe Doğru her baktığımda aklıma şu söz geliyor: Sakın Şaşırma. Denizi göreceksin. Kısa ve öz biçimde belirtmek gerekirse, gemliğe doğru yaklaşan her birey kesinlikle denizi görecektir.

youtube

Evet bu şiirden alıntıydı. Şiirin adı da Gemliğe Doğru idi.

Peki, Deniz hive.blog'a dönmek nasıl bir duygu? Neler değişmiş diyeceğinizi duyar gibiyim.

Doğrusu cidden çok şaşırdım. Markdown değişmiş. Burası gerçek bir blog sitesine dönmüş. Müthiş hızlı bir panel var ve gerçekten işler kolaylamış. Peki, eskiler nerede? Steemit ekibi nerede? Hive.blog türkiye ekibi nerede? Yeniden çaylağa döndüm. Kendimi, büyük bir basketbol takımına transfer olan çaylak oyuncu gibi hissediyorum. Hive.blog'un dönüşümü beni gerçekten şaşırttı. Diğer yandan ise mutlu etti. Markdown büyük bir yavaşlık yaratıyordu. Hatta bu konuya hive blog neden kullanıcı çekemiyor? yazımda değinmiştim. Değişim ise beni çok mutlu etti. Geç olsun güç olmasn :) Deniz geri döndü...

Sort:  

Hoşgeldiniz😊

Teşekkür ederim :) hoş geldim ve burayı çok hoş buldum. Ciddi anlamda değişiklikler var. Daha iyi, daha faydalı ve daha kolay görünüyor. Kalıcı olmayı umuyorum.

Congratulations @denizcakmak! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You distributed more than 61000 upvotes.
Your next target is to reach 62000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP