You are viewing a single comment's thread from:

RE: EDEBİYAT YARIŞMA DUYURUSU [@hede-io İLE DEYİM YARIŞMASI] (ÖDÜL 20 SBD)

in #tr6 years ago

Ben de dengede kalmakta zorlanıyorum bazen. Dediğin yönelimleri yaşadım dersem yalan olur ama her zaman seni gerçek dünyaya çekecek o psikolojiden çıkaracak bir kişi bir uğraş vardır. Sarılmak iste yeter

Sort:  

Haklısın. Onlar olmasaydı çoktan içimden geçenleri dışavurmuş ve cehennemi garantilemiştim. Aslında halihazırda garanti durumda; fakat kurtarma olasılığım var, eğer cehennem diye bir yer varsa tabii...

Öte yandan dışavurumumu, 'deliliğe övgü ve sekte-i us'larla yetinerek gerçekleştiriyorum.

E yolculuğumuz oraysa bu dünyayı cehenneme çevirmek neden? Bir sonraki içeriğin keyifli olsun. Senden ricam.

Ben ihtiyaç duyduğumda "doktor saçmalıyor" diye başlık atıp gerekirse yarım saat mal gibi bakıyorum. En sonunda saçmalayacak, gülecek bir şey buluyorum

Yok ben çok gülerim. Hiç bir şekilde gülmeme engel olamaz hiçbir şey. Ayrı bir deliyim ben. :D

Hah bana bunlarla gel. Az kalsın @sahinadm ile konuşmayı tercih edecektim :)

Kusura bakma biraz geç yazdım cevabını. Bana ondan söz etmemeliydin canımı sıktın. :D

Haklısın. Ben de adını anınca bi ufak rakı açtım...

Şu an buralarda yok. Benden etkileniyor sanırım. Hava almaya çıktı.