You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yarışma Duyurusu (DNGO İle Kitap Seslendirme Yarışması) + Yorum Etkinliği

in #tr6 years ago

Dün gece 3.5 gibi eve girebildim. Bakamamıştım üzgünüm. Efsane geri dönmüş ve övgüler yağdırmış. Yetmemiş, insanları beyinlerinden ısırarak dönüştürmüş, sonra dönüşen insanları da övmüş.

@baycan hanım sizlere selam yollar gibi övgülerimi iletiyorum. Çünkü reçeteyi uygulamışsınız. "Reçeteyi uygulayanlara övgü"

Bir tanesi demleniyormuş gelememiş. O zaten deliydi. Gelse "açılın ben doktorum diyecekti" o yüzden kavga edecektik.

Ben de çok az uyudum. Şu an baya uykuluyum. Bu durumdan faydalanıp yazmam gerekiyordu. Sağlıksız bir kafa bir çok yerde bulunabilir. Mesela burada.

İyi geceler

Sort:  

Hocam sayenizde reçete az da olsa tuttu, dönüşüm gerçekleşti :))) artık ara sıra dönüşme yaşayabilirim.

Takipteyiz efenim :)