You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 28.07.2018

in #tr6 years ago

Şu an okumuyorum. En son beş yıl önce inferno'yu okumuştum. Dan Brown'ın klasikleşmiş tarzıyla Dünya'ya yapılabilecek en büyük iyilik anlatılıyordu. Tabi olay örgüsü ve her zamanki ana karakteri ve bolca tarihi bilgi mevcuttu.

Neden kitap okuyamadığıma gelirsek, fazla tezcanlıyım kitap bana bir şey katmaya başlayana kadar sabredemiyorum. Biraz da salak bir çocuğum :)

Not: Dan brown'un son kitabını alacaktım. 38 tl idi. İnsan insandan 38 lira istemez diyerek almadım.

Sort:  

Hocam, kitabı size hediye edeyim.

Yok hocam ya olur mu öyle çok teşekkür ederim :)

Olur neden olmasın, paylaşmak kadar güzel bir şey var mı?

Elbet yok ama benimkisi bir tepkiydi :) o günden bugüne elbet alacak gücüm oldu fakat tercih etmedim. Samimiyetiniz için minnettarım ama :)