yeni üyeler [Cointurk 18. Projesi](discord sefcnn)

in #tr6 years ago (edited)

merhaba kuşadası ailesi sizinle yine bir proje için bir araya geldim :)
kendimi biraz bahsedeyim 20 yaşımdayım kuşadasında yaşıyorum şuan çanakkale de üniversite okuyorum bölümüm ise biyomedikal cihaz teknolojisi steemitle tanışmamı sağlayankişi barış ataş burada olmaktan mutluyum yeni bir ailem oldu ve internete boş boş gezeceğime burada bilgi veriyorum ve biligi alıyorum ve kendimi geliştiriyorum şimdi çevremi bu sistemi anlatıyorum v e katılan arkadaşlarımı sizlerle tanıştırayim
(not daha gelecek arkadaşım var onlarıda eklicem )

*1 melike pilavcılar
steemit adı @melikeplvclr
discord adı @melly#2607
sevgilim olur kendisi

*2 tuna akalın
steemit adı @tunaakalin
discord adı @tunaakalin#7773
kuşadasından ve aynı evde oturuyoruz arkadaşım olur

*3yusuf türkan
steemit adı @baycosef
discord @baycosef#6403
sınıf arkadaşım olur kendisi

*4ahmet seyit
steemit adı @seyitto
dicord adı(
sınıf arkadaşım olur kendisi

*5mahsure aydın
steemit adı @mhsre
discord adı @mhsre#1348
sınıf arkadaşım olur kendisi

*6emin kömürcü
steemit adı @eminkmrc
discord adı(