You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #5: Tahirozgen

in #tr5 years ago

Uzunca bir süre boyunca da yazdıklarımdan utandım ve ortaya çıkmalarını korkutucu buldum ve bu sebeple yok ettim.

Yazılarınız sanki yaşıyormuş da onlara komplo kurmuşsunuz gibi hissettim :)

@sahinadm hocam

Yazı yazarken nasıl bir ruh hali içine giriyorsun?

Tam size göre bir soru cidden :) Bir de @tahirozgen hocam

O ruh halini tanımlamam pek mümkün değil

deseniz de harika tanımlamışsınız, tebrik ederim. Ayrıca steemit geleceği adına fikirlerinizi öğrendiğim iyi oldu. Yatırımcı olarak sizi oldukça başarılı buluyorum. Artık beni görürsünüz, balina olunca :) Hep arkamda bir balina olsun istemişimdir :)

Vay çok uzun bir yazı daha ama bu sefer oldukça seri okudum teşekkür ederim düz yazdığınız için okuma hızım gelişti sayenizde @tahirozgen hocam. Teşekkürler güzel bir röportajdı sorular, cevaplar ikisi de hoştu. @damla ve @tahirozgen

Sort:  

Böylesi güzel bir yorum bıraktığın için çok teşekkürler sevgili @etasarim.

Uzun yazılarla sorunun olduğunu düşünmüyorum çünkü senin ders yazıların da gayet uzun yazılar :)

İnşallah bizler de balinalaştırılmışlardan oluruz da görürüz birbirimizi :))

Posted using Partiko Android

Derslerdeki durum benim olayları kısayollarla anlatamamamdan ileri geliyor, ayrıntıya giriyorum sanırım. Ben teşekkür ederim hocam, balinalaştırılma kelimesini Türkçeye katmanız da ayrı bir güzel olmuş :)

Kısayolla anlatmaman daha iyi değil mi. Dersin hakkını veriyorsun işte.

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim hocam ben dersleri sıkıcı buluyordum yani kesin sıkılır insanlar diye düşünüyordum, bu açıdan bakmadım :) Böyle düşünmenize sevindim.

Ben teşekkür ederim güzel yorumun için @etasarim
Seninle yaptığımız röportaj da güzel oldu :)