You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #5: Tahirozgen

in #tr5 years ago

Böylesi güzel bir yorum bıraktığın için çok teşekkürler sevgili @etasarim.

Uzun yazılarla sorunun olduğunu düşünmüyorum çünkü senin ders yazıların da gayet uzun yazılar :)

İnşallah bizler de balinalaştırılmışlardan oluruz da görürüz birbirimizi :))

Posted using Partiko Android

Sort:  

Derslerdeki durum benim olayları kısayollarla anlatamamamdan ileri geliyor, ayrıntıya giriyorum sanırım. Ben teşekkür ederim hocam, balinalaştırılma kelimesini Türkçeye katmanız da ayrı bir güzel olmuş :)

Kısayolla anlatmaman daha iyi değil mi. Dersin hakkını veriyorsun işte.

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim hocam ben dersleri sıkıcı buluyordum yani kesin sıkılır insanlar diye düşünüyordum, bu açıdan bakmadım :) Böyle düşünmenize sevindim.