#3 İDDDAA ve BEN #3 Betting and ME

in #tr7 years ago

Evet arkadaşlar bugün iddaa ve yaşadıklarımla ilgili son yazımı yazıcam.. (Tabii ki kupon paylaşımlarım olucaktır :D) . Neyse ufaktan başlayalım bu oyunun suyunu üniversitede çıkarttım diyebilirim. Neden mi

Lisede ve ilkokul bize verilen harçlıklar belliydi ama üniversiteye şehir dışına gidince "Çocuk gurbettedir biraz fazla para verelim" der ailelemiriz (Bu parayla iddaa oynamayı kesinlikle kınıyorum yaptığımı yapmayın). Neyse artık yıllar geçmiş internet üzerinde ki Xbet,ybet,zbet adlı iddaa oynayacağımız siteler çoğalmıştı.Oranları,size sunduğu fırsatlar çok çok fazlaydı üstüne evden çıkma derdi yok herşeyi bilgisayardan halledebiliyodun..

Bende bu geçen sürede iddaa hakkında iyice nasıl desem "kaşarlanmıştım" . Çok fazla analiz yapıp saatlerimi veriyodum kuponları yapmadan önce, işede yarıyodu tabii ki, sürekli kazanmıyodum çünkü "BAHİS BARONLARI" denen herifler maçların sonucuna etki edebiliyorlar (LANET HERİFLER !!)

Üniversitenin ilk yılında yurda çıkmış ve yurt parasını ekim-kasım aylarında kazanmıştım bile yaklaşık 4 bin tl civarındaydı.Şimdi içinizden bu da amma sallıyo diyenler olabilir isteyenlere tutan kuponlarımın resmini atarım hepsi durmasa bile büyük bi kısmı duruyo.

  1. sene eve çıktık ev arkadaşım da benim gibiydi fazlası vardı eksiği yoktu haftasonları bilgisayarlara kitlenir analiz yapar sonra maçlarımızı takip ederdik.Cidden arkadaşlar bu kumar takip isteyen bişey ve biz bunu fazlasıyla yapıyoduk bazen kazanıyoduk bazen kaybediyoduk ama totale vurduğumuzda kardaydık ("Her iddaa oynayan bunu diyo zaten yaaa hep bi kardasınız zaten" diyenleri duyar gibiyim ama karda olmamızın nedeni ise;(Bu oyundan kazandığım en yüksek miktarı anlatıcam)

2015 yılıydı bahar aylarındayız ev arkadaşımla geçen haftadan yaklaşık 2000 tl tutturduk. O parayı katlamak istiyoduk zaten harcicak paramız vardı konustuk anlastık ve "Arkadaşım gel bu parayı 50-60 bin vericek bi orana atalım " dedi . Bende ilk başta mırın kırın etsemde kabul ettim. Mırın kırın etmemim sebebi benim mantığım az oran çok para basılarak riski azaltıp kazanmaktı.

Neyse kabul ettim maçlarımızı analiz ettik ve kuponu oynadık evet arkadaşlar 55638 Tl veriyodu kupon (ellibeşbin :D) 7-8 maç vardı son maçımızda gece 01.30 da başlıyodu . Kuponda ki maçlar tek tek geliyo maçlar geldikçe bizim elimiz ayağımız titriyodu. Böyle böyle derken arkadaşlar son maça geldik bahis türümüz 0 dı yani maç berabere biter oynadık.

İlk yarısı 2-1 bitmişti. İkinci yarı başlar başlamaz 2-2 oldu biz kafayı yiyoruz ama gol çok erken gelmişti bizim içimizden geçen 2-2 olsun ve direk golün santrası yapılmadan maç bitsin (oldu canım başka bi isteğimiz :D ). Arkadaşlar yalan olmasın maç bitene kadar sürekli sigara içtik ve yerimize oturmadık.Bildiğiniz çıldırıyoruz tehlikeli pozisyonlar oldukça arkadaşımla duvarları yumrukluyoruz falan böyle acayip şeyler ardı ardına geldi, totemler havada ucuyo :D

Maç bitti... Maç biter bitmez arkadaş sahibinden , gittigidiyor gibi sitelere girip arabalara bakmış bile kanka şunu alalım kanka bu daha iyi falan ben hala idrak edemedim olayı evet arkadaşlar çok para değil ama öğrenci bi adam için servet gibi o para. Neyse gece ilerledi saat 5-6 sabah olucak baktım arkadaş bi araba bulmuş o saatte sahibini arıyo :D Adam telefonu açtı bize bi küfür ediyo bi arabayı anlatıyo bi küfür ediyo bi arabayı anlatıyo ...

Arabayı 28 bin tl ye aldık kalan parayı naptınız diye sorarsanız da yedik arkadaşlar bildiğiniz çatır çutur yedik bahar şenliklerinde,tatilde, kafelerde ... Sonrasında mı ne oldu bu para yüzünden arkadaşlar okulum uzadı evet çok kötü bi durum ama değdi mi diye sorarsanız "VALLA SONUNA KADAR DEĞDİ !! " derim pişman değilim :D Yine olsa yine yerim ...

Evet beyler bayanlar sonrasında aldıgımız en yüksek para 12 bin tl idi gel zaman git zaman ufak ufak kazandık kaybettik ama o paradan sonra defalarca bırakma kararı aldım derslerimi sosyal hayatımı etkiliyodu bi yandan da bahislerim kazandığı zaman ailemden para almıyodum onlara ekonomik olarak katkıda bulunduğumu sanıyodum ama öyle değil arkadaşlar sonuçta bu kumar ve ilerde hepimiz bi aile sahibi olucaz bu durum evlilikleri,ilişkileri, olumlu herşeyi bitirebilir.
Yaptıklarımla övünmüyorum kesinlikle oynuyosanız bırakın oynamadıysanız elinizi bile sürmeyin ..

İlk yazımda attığım resmi tekrar atıcam bu resim 55 bin tl tutturduğum zamanlardan kalan bi kare ;

CgND0-cXEAAU8FR.jpg

Yazımı ufak ufak bitiriyorum arkadaşlar diğer tutan kuponlarımın resmini twitterıma girerek bakabilirsiz . Unutmadan tekrar yazayım KESİNLİKLE BULAŞMAYIN BU OYUNA !

Sağlıcakla kalın ...