Kaktüs / Cactus

in #tr6 years ago (edited)

Uzun zamandır çeşitli sebeplerden dolayı steemit'e zaman ayıramıyordum. Bugün buna artık son vermeye karar verdim 😉 Bu paylaşımım beni çok mutlu eden bir durum üzerine olacak. Umarım görünce sizinde içinize bir mutluluk verir. Bu mucizevi durumu sevdiğim herkesle paylaştım, burada da yazmak için sabırsızlandım diyebilirim:)

DPZJ5120.jpg

Çiçeklere oldukça meraklı biriyim. Bahçeli bir evde büyümüş olmanın verdiği duyguyla evlenince evimin balkonunu çiçek bahçesine çevirdim sanırım=) Bu fotoğrafı japon gülüm çiçek açınca çekmiştim. Kaktüsüm burada yan oyuncuydu, evimize yeni gelmişti. Ömerli'de yaşlı bir çiftin bahçesine konuk olduğumuzda görmüştüm. O kadar çok beğenmiştim ki teyze bana dayanamadı hediye etti 😍

IMG_4552.JPG

O günden sonra evimizdeki en değerli şeylerden biri oldu bu çiçek. Güzel bakmaya çalıştım. Gören herkes çok beğendi küçük kaktüslerden kendilerine almak istedi. Vermedim=) Yaklaşık 2 aydır evimizde olan bu bebek birde baktım ki bugün açmıışş.
Bayıldım güzelliğine, narin çiçeği benim için muhteşem güzellikte. Hayran kaldım. Görünüşünün aksine nasılda çıtı pıtı çiçeği var.

Dünyanın en güzel çiçeklerinden onlar kim ne derse desin.
Bilmek gerekir diye düşünüyorum; kaktüs iç rahatlığı ile hediye edilebilecek özellikte bir çiçek. Kolay bakılabilen, faydası bulunan ve derin anlamlar içeren bir tür. Oldukça güzel tasarımları bulunuyor. Sevdikleriniz için keyifle tercih edebilirsiniz.

SGJC9778.jpg

Sabah uyandığımda ilk iş bu güzel çiçeğe bakmak olacak. İlerleyen zamanlarda yolumuz düştüğünde de çiçeğin ilk sahibine çektiğim fotoğrafları göstermek olacak. Herkese mutlu,umutlu geceler.

Sort:  

Congratulations @gizemk! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

3 years on Steem - The distribution of commemorative badges has begun!
Happy Birthday! The Steem blockchain is running for 3 years.
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @gizemk! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 50 replies.
Your next target is to reach 100 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!