İyi Ki Buradayım [Cointurk 16. Projesi]

in #tr6 years ago

19 ocaktan bu yana steemitteyim. Bir ayı devirdim. Steemit’ e çocukluk arkadaşım @mustimonn ’un tavsiyesi üzerine üye oldum ve iyiki de olmuşum. Çok güzel bir platform. Kalitesiz kullanıcı sayısı diğer sosyal paylaşım sitelerine nazaran daha az umarım bu bozulmaz. Steemit başlarda çok karışık geldi. İngilizceminde zayıf olmasından dolayı anlayamayacağımı beceremeyeceğimi düşündüm. Daha sonra araştırma yaptım biraz YouTube da. @kusadasi nin paylaşımlarını takip ettim okudum belli bir seviyeye geldim. Sonra zevk almaya başladım buradan. Bağımlılık da yaptı artık :)

BDBAD95E-A7F5-4762-AD60-C8B06F6AF6CD.jpeg

Düşüncelerimi, görüşlerimi, günlük hayatımı burada anlatıp başka kullanıcılarla etkileşime geçebiliyorum. Bunu yapınca da emeğimin karşılığı olarak ödül alıyorum ve bu ödüller sürekli artıyor. Kendini sürekli geliştiren bir platform. Umarım bu şekilde devam eder ve herkes hem zevk alır hem emeğinin karşılığını alır.