Köy hayatı :)

in #tr6 years ago

Bu gün başımdan geçen bir olayı siz sevgili dostlarla paylaşmak istedim :)

Her zaman ki gibi boş otururken amcamın oğlu yanıma geldi ve benimle boş yapmaya başladı tam çaylarımızı yudumluyorduk ki köyden acil bir telefon geldi hamile olan inek doğum yapıyordu apar topar kalktık ben de düştüm yanına atladık arabaya köyün yolunu tuttuk veterineri de aramayı ihmal etmedik tabi ki :)
Sonradan olayın yanlış alarm olduğunu anladık her şey iptal oldu hayvanın gazı varmış buzanın da ayaşı hafiften doğuyor gibi dışarı çıkınca heyecan yapmış bizimkiler :) velasıl gitmiş bulunduk köye ve ben de sizinle paylaşmak için bir kaç fotoğraf çektim çoğunuza yabancı olan bi durum sonuçta :)
Buzamız sağlıklı bir şekilde doğduğunda ayrıyeten sizinle o fotoğrafı da paylaşıcam nasip olursa şimdi sizi hayvanlarla köy ortamıyla bi kaç fotoğrafla baş başa bırakayım :)

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Sort:  

dostum en azından fotoğrafları çevirip yükleseydin :)

Gözünden kaçtı :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by inmybrain from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.