DÜNYA KUPASI ÇEYREK FİNAL TAHMİNLERİM

in #tr6 years ago

four-tele-lfinale-3515351.jpg

Son 8 takımın kaldığı dünya kupasında çeyrek finaller bugün başlıyor.

Bugün 2 maç oynanacak.

quarter-finals-3508876.jpg

Bunlardan ilki URUGUAY-FRANSA arasında saat 17:00 da başayacak.Bu maçta turu geçen tarafın FRANSA olacağını düşünüyorum.

quarter-finals-3513675.jpg

Bugünün diğer maçı saat 21:00 da BREZİLYA - BELÇİKA arasında oynanacak.Bu maçın galibi de BELÇİKA olacağını düşünüyorum.

quarter-finals-3515346.jpg

Yarının ilk maçı saat 17:00 da İSVEÇ-İNGİLTERE arasında oynanacak.Bu maçta da gülen tarafın İNGİLTERE olacağını düşünüyorum.

quarter-finals-3510885.jpg

Çeyrek finalin son maçı yarın akşam 21:00 da RUSYA-HIRVATİSTAN arasında geçecek.Yarı finale'e çıkacak olan son takımından HIRVATİSTAN olacağını düşünüyorum.

Evet benim çeyrek final hakkındaki tahminlerim bu şekilde.

Sizde tahminlerini yorum olarak benimle paylaşabilirsiniz.