ÖLÜMÜN İZLENİŞİ !!!!

in #tr7 years ago

999999999999.jpg

Bu görülen fotoğrafta açlıktan vücudundaki kemikleri gözüken ve onun ölmesi bekleyen akbaba..

Sudan'da 1994 yılında çekilen bu fotoğraf, fotoğrafı çeken kişiye birçok ödül kazandırmıştır. Burada bence önemli olan başka bir konu var... Fotoğrafı çeken şahıs çocuğa yardım edebileceği halde bu yola tevessül etmeden fotoğrafını çekip olay yerinde ayrılmış. Fotoğrafçının bu hareketine tepkiler verilmesi üzerine verdiği cevapta çok ilginç : kendisinin profesyonel fotoğrafçı olduğu, yardım görevlisi olmadığı iddia etmiş. Ancak unutmaması gereken birşey var ki o da insan olduğudur. Burada fotoğrafçı olduğunu hatırlayıp insan olduğunu unutması bu insanın karakter zafiyeti geçirdiğinin en büyük göstergesidir.

Daha sonra haber kaynaklarından öğrendiği kadarıyla fotoğrafçı : o an gazeteci olduğumu düşünüyordum şimdi insan olduğumu düşünüyorum diyerekten intihar etmiştir. Ancak olayın başka bir yönünden bakmak gerekirse : bu çekilen fotoğrafla birçok insanın bu bölgeye olan ilgisi artmış ve yardım kuruluşları bu bölgeye yardımlarını arttırmıştır.

Yirmibirinci yüzyılda olmamıza rağmen halen dünyamızda belki yüzlerce insan bu sebeple öldüğü düşünürsek, oturup hayıflanmamız
ve elimizdeki imkanların değerini bilmemeiz gerektiğini düşünüyorum...

Sort:  

Congratulations @kesmekes! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!