5N1K STEEMİT [TR Liste Yarışma 01]

in #tr6 years ago

Çok olmadı aslında benim steemite katılmam , yaklaşık 1 ay kadar falan oldu . Üniversitenin 2.döneminin başlarıydı sanırım .Bizim tayfa toplanmış bir cafeye oturmuş sohbet ediyorduk.Arkadaşlarımdan @kagantrky bize steemitten bahsetti.Tabii ilk başlarda nasıl , niye , kim soruları sormaya başladık .Çünkü mantıklı gelmiyordu bize ; birinin senin gönderini beğenmesiyle para kazanman.(Evet , hemen hemen herkes gibi ilk başlarda ben ve arkadaşlarım için işin para kısmı ilgimizi çekmişti , öğrenciyiz sonuçta 😊 😊 😊) O ara @kagantrky ilk çekmini yapmıştı , bu havadan gelen para bizi daha da meraklandırmıştı ve hepimizin içinde bizde üye olup bizimde para kazanmamız gerektiği hissiyatını oluşturmuştu.Yurda döndüğümde hemen bilgisayarımı açıp steemiti araştırmaya başladım ama karışık geldi yinede üyelik başvurumu yaptım.Kağan bana hemen onaylanmadığını söylemişti onun için beklemem gerektiğini biliyordum , ve başladım her gün e-postamı kontrol etmeye ama gelmiyordu bir gün oldu , 2 gün oldu , 1 hafta oldu yok gelmedi!! Benden sonra başvuran bir arkadaşımın onay maili benimkinden önce gelmesi benim moralimi de bozmaya başlamıştı.2 hafta geçtikten sonra benimle aynı kaderi paylaşan bir arkdaşım bana steemitchat.com ' dan bahsetti ve buradan @drakos ile irtibata geçtikten sonra ertesi gün üyeliğinin onaylandığını söyledi. Dururmuyum tabiki de hayır. Hemen ben de aynı yolu izledim ve ertesi gün steemitten onay mailim geldi.Gelsin paracıklar ama tabi gelmediler. Burada para kazanmanın da , sağlam bir profil oluşturmanın da öyle kolay olmadığını anladım. Ama öyle hemen vazgeçmedim bazı ödüllü projelere katılıp yavaş yavaş steemit'i anlamaya ve öğrenmeye başladım. Discord kanallarından sohbetleri okumaya ve takip etmeye başladım. Gördüm ki burada bir yerlere gelen insanların bir ailesi olduğunu .O zaman anladım ki burada bir şeyler yapmak istiyorsam burada bir ailem olması gerekiyordu .Öğrendiğim en büyük şey burada yanında ailen yoksa sen bir hiçsin , yoksun. Buradan Çukur dizisindeki Ercan Kösal'ın söylediği sözler aklıma geldi , izninizle paylaşmak istiyorum.

Aile, her şeydir… Ailen yanında değilse sıfırsın, yoksun. Hiç kimsesin. Ailen arkanda değilse, hiçbir şeysin. Onlar senin ellerin. Bak; kolların, bacakların. Onlar vurur tekmeyi, tetiği onlar çeker; sen sanırsın ben çektim, ben vurdum. Ailen korur seni gerektiğinde. Sen de aileni korursun. Bunu en iyi sen bilirsin. Aile her şeydir.

Hemen yurttan ve sınıftan arkadaşlarımı davet etmeye başladım.Ama çoğu fazla uğraşmadı ve soğudular .Bende aslında en büyük aile olan TR ile hayatıma devam etme kararı aldım ve elimden geldiğince TR projelerine katılmaya ve #tr etiketini kullanmaya çalıştım.


kaynak


İlk ödülümü kazandığımda açıkçası heyecalandım ve devam ettim küçük de olsa bir şeyler biriktirmeye başladım.Ama Steemit'i artık para kazanmaktan daha çok bir sosyal platform gibi kullanmaya başladım ve böyle kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum.Kendimle ilgili , okulumdaki derslerden öğrendiğim bilgileri, çevremde olan acı ve tatlı şeyleri paylaşacağım. Yurdumun interneti kötü olmasa oynadığım bir oyun olan LoL'ün canlı yayınını da yapmak isterdim. Ama şartlar elverdiğinde onu da yapacağım.


Şimdi de biraz konu dışı konuşacağım.Gerçekten #tr ekibi çalışıyor bunu çok rahat herkes görebiliyor.Buradan hepsine ayrı ayrı teşekkür etmek isterdim ama özellikle @trliste ekibine ayrı bir teşekkür etmek istiyorum.Amaçları olan #tr etiketi altında kaliteli paylaşım sayısını arttırma uğraşlarını takdir ediyorum umarım daha da güzel sonuçlar alırlar.
Herkese Saygı ve Sevgilerimle
Okuduğunuz için Teşekkür Ederim

Sort:  

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi, tebrikler :)

Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır.



Jumbo-T Nedir?

Jumbo-T, TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur.

Jumbot Hakkında Daha Detaylı Bilgi İçin

teşekkür ederim ilginiz ve beğeniniz için :))

Teşekkür ederim kardeşim yazinda benden bahsetmissin. Ayrica cok da guzel bir yazi olmus ellerine sağlık guzel gunler gorecegiz elbet :)

Eyvallah kardeşim asıl ben teşekkür ederim ,güzel günler göreceğiz elbet :))

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Tebrik ediyorum. Steemitte başarılar dilerim :)

Teşekkür ederim, sizede :))

tebrik ediyorum:)

Teşekkür ederim :)))

You got a 20.00% upvote from @minnowfairy!