You are viewing a single comment's thread from:

RE: Çok seyahatler biriktirdim!

in #tr2 years ago

Tablo bence oldukça profesyonel (Ben çinli Ali bile çizemiyorum, evet evet çinli😂)
Seyahat postlarınızı merakla bekliyorum. 3 yıl çok büyük bir zaman ama sonunda özlem gidereceğinize sevindim. Dikkat edin kendinizi aşılara güvenerek kendinizi fazla riske atmayın. Saygılarımla...

Sort:  

Asilandik da bir gunde super kahraman olmadik :) Su ana kadar asiri dikkatli davrandim bu konuda. Test olmaktan burun deliklerimle beynim arasinda yeni bir hafif rayli metro hatti acildigini dusunuyorum.

Umarim kazasiz belasiz memlekete giderim :)

Resmim de wuhanli Ali'den farkli degil yahu.

Yorumun icin tesekkurler :)

İnşallah sağsalim gidersiniz hocam :) burda devlet aşı ve corona konusunda çok fazla hata yapıyor. Burda devletin genel yaydığı algı aşı olana bir şey olmaz. Tabii devlet böyle yapınca halk durur mu😂 Aşılarına güvenip aşırı derecede hastalığı yayıyorlar. 2 hafta önce bizim köyün yarısı Corona oldu. Ama hala Corona olanlar lokantada çalışıp, komşularına gitmekten geri durmadılar