Introduce Myself

in #tr6 years ago (edited)

Merhabalar herkese. Ben Metehan Ersen. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Uluslararası İlişkiler mezunuyum. İyi seviyede bildiğim İngilizce ile reel hayatta fazla iş imkanı bulamadığımdan bir araştırma içerisindeydim. Karşıma burası çıktı ve ilk duyduğum andan beri sanki buraya gelebilmem için reel hayatta iş bulamıyorum diye düşündüm :) Yeni duyduğum ve heyecanla katılmayı beklediğim Steemit topluluğuna artık ben de üyeyim. Alışma sürecini de atlattıktan sonra güzel şeyler paylaşacağımı, gördüğüm veya denk geldiğim hemen herkesi de destekleyeceğimi belirtmek istiyorum. Umarım güzel postlar ve güzel insanlarla karşılaşır, burada olmaktan duyduğum mutluluğu her zaman yaşayabilirim. İyi günler!

Sort:  

Welcome to Steem. Do read A thumb rule for steemit minnows - 50:100:200:25 for starter tips.
Also get to know more about Steem reading the Steem Blue Paper and share your feedback on our Steem Blue Paper Awareness Initiative
All the Best!!!

welcome here meteersen
i hope you enjoy in steemit:)

Thank you so much. I hope so :)

Steemit'e hoş geldiniz @meteersen

Teşekkürler