BEN GELDİM ! (YENİYİM)

in #tr6 years ago

download.png

Herkese selamlar !

Aranıza yeni katildim. Steemit kullanmak için cok heyecanlıyım. İnşallah herşey güzel olur. Herkese başarılar ☺☺

Sort:  

Hoş geldiniz. İlk yazınızda #edebiyat etiketini kullanmanız ne kadar hoş bir davranış...

Yapacağınız paylaşımlarda en başta #tr olmak şartıyla #edebiyat etiketini kullanmanız halinde @edebiyat hesabından olumlu oy ve resteem alırsınız. Metinlerinizi elinizden geldiğince özgün ve kaliteli hazırlamaya çalışın. Böylece @edebiyat hesabının sahibi @sahinadm'den de bir olumlu oy alırsınız.

Şimdilik azar azar oylar verilse de #edebiyat etiketi kullanıldıkça ve yorumlarımız beğenildikçe oy gücümüz artacaktır. Gerekli hassasiyeti tüm #tr topluluğu adına göstermeniz dileği ile

Sevgiler.

Hoşgeldiniz..

Hoşgeldin dostum iyi paylaşım hayırlı kazançlar ins.

Hoşbuldum, hepimize kardeş 😊

Hoş geldin ;)