You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 08.07.2018

in #tr6 years ago

Bizim kesinlikle beceremedigimiz bir konu. Eğitim sistemi o kadar çok değişiyor ki dolar kuru bile bu denli değişkenlik göstermiyor. Getirilen her sistem öncekine rahmet okutuyor. Yeni gelenin daha iyi olması gerekirken daha kötü nasıl yapabiliyorlar anlamış değilim. Okullarda eğitim bitmiş seviyede eskiden öğretmenler öğrencilerle ilgilenirdi ben hatırlıyorum ders çalışmam için teşvik eden çok ogretmenim vardı ama şimdi öğretmenler bunu yapamıyor yapmıyor değil yapamıyor çünkü öğrencilerde saygı kavramı bitmiş aileler öğretmene saygıyı anlatmıyor bunun sonucunda siz çocukla ilgilenmeye çalışınca tersliyor hatta kavga edenler dövenler bile var. Müfredat deseniz bilimden tamamen uzaklaşmış durumda her sene mufradat yenileniyor siyasi bir argüman oldu. Adam evrimden hoşlanmıyor diye ders olmaktan çıkıyor. Ben İnönüyu sevmiyor diye müfredat dan çıkıyor. Nereye kadar gidecek bilmiyorum ama çevremde bu yüzden çocuk yapmayan çiftler var. Benim çok hoşuma giden bı YouTube kanalı var takip edin bence onların bu konu ile parodisini paylaşıyorum.

https://m.youtube.com/watch?v=kWvz5SPFxRM